4 Reacties

3 jaar geleden

Intermittend vasten 16:8. Dit heeft mij echt geholpen hoewel ik alleen aangekomen was tijdens borstvoeding. Tijdens mijn zwangerschap was ik maar 5 kilo aangekomen en gelijk na bevalling was het -10. Nou zo snel eraf kwam het er ook weer bij. Met intermittend vasten ben ik binnen 1 week 3 kilo afgevallen. Hoe hoger je gewicht is hoe sneller je afvalt aangezien eerste kilo's best snel gaan.

3 jaar geleden

Ik ben in januari begonnen met ruggengraat. (Look it up) Je krijgt een persoonlijke coach die jou helpt met je voeding en je kan je coach altijd een appje sturen. En het leukste is; je mag álles eten. Ik ben nu met mijn laatste week bezig en ben 8 kilo totaal afgevallen. (Laatste 2 zwangerschapskilo’s en de rest extra). Ik was voor mijn zwangerschap al wat zwaarder dan ik normaal altijd was.

3 jaar geleden

Ik zit 2.5 kilo onder mijn startgewicht dan voor de zwanger schap. Was eigenlijk ook meteen op mijn oude gewicht was pak en beet 15 kilo aangekomen en wou de 80 niet halen haha ook net niet aangetikt hihi Heb half jaar full time borstvoeding gegeven, maar was niet meer te combineren met werken. Maar beetje opletten met voeding en bewegen, veel wandelen met je dreumes! Succes met de kilo's

3 jaar geleden

https://www.ad.nl/koken-en-eten/om-van-dat-buikje-af-te-komen-heb-je-drie-dingen-nodig-rust-beweging-en-de-juiste-voeding~a2b5cd6a/