15 Reacties

5 jaar geleden

Zwemluiers zijn gemaakt om de ontlasting tegen te houden, urine gaat er wel gewoon doorheen!

5 jaar geleden

Wij hebben Huggies, prima luiers. Wel altijd pas in het zwembad aandoen maar dat geldt voor elke zwemluier, ze plassen er zo doorheen namelijk. Gaat alleen om de ontlasting.

5 jaar geleden

Ik heb uitwasbare zwemluiers

5 jaar geleden

Bij de oudste gingen we wekelijks babyzwemmen. Daarom voelde een wasbare zwemluier als een voordelige en duurzame keus. Ik vond dat ook echt leuker staan dan een wegwerp zwemluier.

5 jaar geleden

Ik heb nu wegwerp van kruidvat eigen merk maar als deze op zijn wil ik voor een wasbare zwemluier gaan. Normaal gesproken zwem ik elke week en heb nog nooit ontlasting in de zwenluier gehad vandaar. Op vakantie had ik er te weinig bij was het pak vergeten toen heb ik de zwemluier laten drogen en gewoon nog een keer gebruikt. Ging ook prima.

5 jaar geleden

Wij zwemmen wekelijks en ik heb daarom gekozen voor de wasbare zwemluier van Lighthouse. Is verstelbaar en gaat dus erg lang mee. Plus een leuk printje! Wij zijn fan 馃グ

5 jaar geleden

Ik gebruik de wegwerp van de kruitvat, maar ik herbruik ze wel een aantal keer. Voor de oudste had ik uitwasbare, maar op vakantie was dat echt drama. Aangezien hij iedere dag ontlasting in de luier had. Kun je het weer helemaal eruit gaan wassen en vond ze dan ook blijven stinken.

5 jaar geleden

Ik gebruik ook een wasbare zwemluier, veel fijner dan wegwerp. Als er in gepoept is thuis gelijk met koud water uitspoelen, de wasmachine in en het komt er prima schoon uit.

5 jaar geleden

Wij hebben de little swimmers gehad en kruidvat. Net wat in de aanbieding gehad. Vond ze allebei fijn.

5 jaar geleden

Wasbaar heb ik, hij heeft er nog niet in gepoept maar hij poept vloeibaar meestal dus ik geloof nooit dat het er echt in blijft. Sowieso alsnog een smerig idee, in het zwembad poepen 馃檲

5 jaar geleden

Wasbaar natuurlijk. Wegwerp slaat in dit geval echt nergens op. Ze hebben beide dezelfde functie namelijk poep tegen gehouden en dat spoel je dan zo in de wc.

5 jaar geleden

Nog niet zo over nagedacht, wij hebben nu Kruidvat. Wij doen wekelijks babyzwemmen (tot vandaag 馃ズ). Maar door dit topic ga ik denk ik overstappen op wasbare zwemluiers. Welk merk hebben jullie?

5 jaar geleden

Wasbaar 馃槉 van totsbots

5 jaar geleden

Wasbare zwem luiers hier! Gewone heeft gewoon weinig zin en dus zonde. Je kan ze al goedkoop bestellen (op Ali express) ook veel leuke!

5 jaar geleden

Wasbaar馃コ