9 Reacties

3 jaar geleden

Hier twijfel ik ook. De meeste zwembaden zijn ook tot 15 kilo en ons zoontje is dat nu ongeveer wel🤭.. Hij loopt trouwens wel al!

3 jaar geleden

Wij hebben een zwemvestje! Ze vind het geweldig

3 jaar geleden

Als ze nog niet kan lopen zou ik niet voor bandjes kiezen. Ik heb geen ervaring met bandjes maar vraag me af hoeveel ze daaraan hebben zolang ze niet kunnen zwemmen. Lijkt me vooral zorgen voor betere zichtbaarheid. Of zie ik iets over het hoofd?

3 jaar geleden

Allebei meenemen. Wij zijn vorige week gaan zwemmen en de bandjes aangedaan. Hij vond het niet leuk. Even later in een babyfloat gestopt en daarin leek hij wat meer te ontspannen. Nou was hij in het algemeen overweldigd denk ik, daarom vond hij er niet veel aan, hebben te lang niet gezwommen. Maar was fijn dat we konden wisselen... Bandjes zou ik trouwens sowieso meenemen. In sommige zwembaden zijn ze verplicht.

3 jaar geleden

Reactie op Irene94

Hier twijfel ik ook. De meeste zwembaden zijn ook tot 15 kilo en ons zoontj ...
Zwembanden....

3 jaar geleden

Ik zou beide meenemen, kun je het afwisselen. Dochter heeft laatst even in de band gezeten en voor de rest met bandjes om. Bandjes vind ik zelf ook wel fijner, zijn ze ook iets meer onder water. Bandjes zijn daarnaast ook verplicht als je in het pierenpad bent.

3 jaar geleden

wij hebben een puddle jumper.. en vinden die echt super fijn! mijn dochter word al helemaal enthousiast als ik hem uit de kast pak om mee te nemen😁

3 jaar geleden

Deze zijn echt heel veilig maar eigenlijk pas geschikt vanaf 15kg. Vanaf dat mijn zoontje en daarna mijn dochter konden lopen heb ik altijd gezegd dit is je zwemvriendje zonder hem mag je het water niet in. Werkte echt super👌🏻