36 Reacties

3 jaar geleden

Wij doen het alleen in de ochtend, maar is het misschien een optie om het van 15 tot 19 te doen met eten ofzo?

3 jaar geleden

Wij doen in de ochtend met familie. Na dr eerste slaapje rond 11 uur, mag ze dan een mooi jurkje aan en krijgt ze voor het eerst taart. En aangezien wij zelf ook ronde dezelfde periode jarig zijn doen we dan vanaf een uur of 15/16 een borrel geven voor vrienden ook. Geen idee hoe ze hier op gaat reageren, maar over het algemeen gaat ze best goed op grote groepen mensen en vindt ze de aandacht alleen maar leuk, dus ik denk dat het wel goed komt.

3 jaar geleden

Van 12 tot 16/17 anders? Ff een uurtje taart etc, naar bed, en dan daarna nog even erbij.

3 jaar geleden

Reactie op Anneb88

Wij doen het alleen in de ochtend, maar is het misschien een optie om het v ...
Jaa daar zat ik ook aan te denken. Alleen dan is voor alle visite hun hele dag weg.

3 jaar geleden

Wij doen het ook in de ochtend. In de middag is die niet altijd de liefste als je zijn slaapje uitrekt en in de ochtend kan dat altijd wel en na de lunch gaat ie gewoon slapen dan word ie vrolijk wakker en kan ik zijn ritme gwn weer verder oppaken. In de middag gaat dat hier wat lastiger.

3 jaar geleden

Ik denk dat wij na zijn ochtendslaapje doen. 11-15.00, dan kan hij evt. daarna nog een middagdutje doen. Twijfel nog tussen alleen familie of ook vrienden.

3 jaar geleden

Wij doen het van 12.00-19.00 en we leggen ons dochtertje gewoon in bed smiddags. Het is niet anders met een kindje die nog 2x slaapt.

3 jaar geleden

Wij doen van 15.00 tot 18.00

3 jaar geleden

Wij doen van 12 tot 15 dan is ons zoontje wakker

3 jaar geleden

Wij doen het ook van 15:00 tot 18:00

3 jaar geleden

Wij doen van 11.00 tot 16.00. Meestal slaapt ze van 13.00 tot 15.00 dus nog genoeg tijd om met de visite te zijn. En visite met eigen kinderen kunnen dan ook vaak maar tot 13.00 dus is prima.

3 jaar geleden

Wij doen van 13 tot 17. Hij slaapt een gedeelte maar zal wel goed komen

3 jaar geleden

Onze meid gaat niet slapen als er bezoek is.. dus om terror te voorkomen doen we vanaf 15:00.. mocht ze dan nog slapen komt ze erbij zodra ze wakker is. Om 17:00 eten met z’n allen en iedereen weet dat ze rond 19:00 naar bed gaat.. en anders een keer een dagje iets later, dan is dat zo😊

3 jaar geleden

Wij hebben 2 shifts gepland: vanaf 11;00 en vanaf 15:00. Waarschijnlijk loopt het allemaal in elkaar over maar dat is prima. Hij volgt toch wel z’n eigen ritme en zo spreiden we het bezoek (hopelijk) een beetje haha

3 jaar geleden

Wij doen het tussen 12:30 en 15:30. Ze slaapt standaard ervoor en erna. 🙂

3 jaar geleden

Ik doe het vanaf 14:00. Ik laat hem eerst lekker slapen voordat alle visite komt. Je kunt het ook vanaf 15:00 doen.

3 jaar geleden

Ik zou van 10 tot 17 uur doen en dan zeggen tussen de middag doet hij een dutje. Zo kunnen mensen kiezen om ervoor of erna te komen en als ze blijven hangen ook prima. Wij hadden met 1 dutje de groep zelf gesplitst. Familie in de ochtend met lunch en vrienden na 15 uur.

3 jaar geleden

Wij doen vanaf 11 voor degene met kids of die ver weg wonen. Voor de rest vanaf 13 (na de lunch) met de sidenote dat Alex gaat slapen wanneer hij moe is.

3 jaar geleden

Leuk om te lezen hoe andere dit aanpakken. Wij hebben het gepland staan van 12.30 tot 20.00. onze dochter slaapt nog 2x dus d'r ochtend slaapje heeft ze dan gehad. En als ze weer moe wordt gaat ze gewoon naar bed! Ook in de avond. Vaak rond 19.00/19.30 ligt ze er op. Wordt het iets later wordt het later.. Voor degene die mee willen eten. Maak lekker een grote pan soep met broodjes.

3 jaar geleden

Hier heb ik een kleine familie dat scheelt weer hehe😅. Ik heb aangegeven dat de kleine slaapt vanaf 9:00 tot 10:30 en rond 14:00 tot 15:30 ongeveer ze zijn dan ook welkom maar hij slaapt gewoon als ie moe is, maar dan kunnen ze in iedergeval de birthdayboy zien😊