12 Reacties

3 jaar geleden

Heb je wel eens een uitstrijkje laten maken?

3 jaar geleden

Reactie op Nicky_35

Heb je wel eens een uitstrijkje laten maken?
Nee mijn huisarts vond het niet nodig de vorige keer toen ik met klachten kwam omdat ik onder de 25 ben en mijn klachten na de bevalling zijn ontstaan.

3 jaar geleden

Reactie op Geennaam123

Nee mijn huisarts vond het niet nodig de vorige keer toen ik met klachten k ...
Oke. Ik vind beide argumenten absoluut geen redenen om dan maar geen uitstrijkje te laten doen. Gewoon op aandringen. Beter dingen uitsluiten. Zeker omdat je schrijft dat je contactbloedingen hebt gehad. Dat was voor mij ooit een alarmbel. Ik was toen 27.

3 jaar geleden

Reactie op Nicky_35

Oke. Ik vind beide argumenten absoluut geen redenen om dan maar geen uitstr ...
Ja ik ga er dinsdag zeker weer op aandringen.

3 jaar geleden

Reactie op Geennaam123

Ja ik ga er dinsdag zeker weer op aandringen.
Oke, heel goed. Ben benieuwd, laat je het even weten? 鈽猴笍

3 jaar geleden

Reactie op Geennaam123

Nee mijn huisarts vond het niet nodig de vorige keer toen ik met klachten k ...
Laat dat wel doen! Onder de 25 kan het ook mis zijn... ik was 16 馃槈

3 jaar geleden

Reactie op Maike Spijkerman

Laat dat wel doen! Onder de 25 kan het ook mis zijn... ik was 16 馃槈
Wat was er precies mis als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Reactie op Geennaam123

Wat was er precies mis als ik vragen mag?
Ik had eerst onrustige cellen op mijn baarmoedermond (pap2), daarna pap3a. Toen hebben ze het weggehaald met stroom. Daarna was het weer een pap2. Toen werd het pap3b. Weer weggehaald met stroom. Dit is een paar keer herhaald van mijn 16e t/m mijn 21e. Pap4 is kanker. Pap1 is helemaal goed.

3 jaar geleden

Nou wel even een update. Huisarts nam me nu iets meer serieus. Ik heb een afspraak gekregen bij de gynaecoloog. Er is ook een uitstrijkje gemaakt. Helaas is bloedverlies en extreme buikpijn vandaag weer terug. Ik hoop dat ik het volhoud tot morgen om dan direct weer een afspraak te maken bij de huisarts en anders ga ik zo nog naar de spoedpost 馃様

3 jaar geleden

Goed dat je aan de bel hebt getrokken! Sterkte!

3 jaar geleden

Wat goed van je! En wat fijn dat de huisarts je nu iets meer serieus nam. En als je het echt niet red vandaag, gewoon bellen naar de HAP hoor. Daar zijn ze voor. Sterkte! 馃檹馃徎 Houd je ons op de hoogte?

3 jaar geleden

Reactie op Nicky_35

Wat goed van je! En wat fijn dat de huisarts je nu iets meer serieus nam. E ...
Jazeker! De huisarts deed wel weer heel erg moeilijk over een uitstrijkje. Ze vond dat ernstige buikpijn geen klacht is voor baarmoederhalskanker. Ik heb ook een brief binnen van de gynaecoloog. Ik sta op de wachtlijst en dit gaat minimaal 3 maanden duren. Dus morgen weer bellen of het eerder kan.