11 Reacties
5 jaar geleden
Oh wat vervelend! Ik heb vorige week 29 december nog een extra echo gehad in het Radboud ziekenhuis ter controle van ook het neusbotje. Bij mij werd eerst verteld dat alles goed was (en een week later werd ik gebeld voor toch nog verder onderzoek met wat jij net zij, verkort, down, afwijking.. ik raakte gelijk in paniek. Zoiets verwacht je niet naar 1 week gelooft te hebben dat alles goed is. Ik heb toen ook een topic aangemaakt en kreeg veel positieve reacties van mensen die het ook meegemaakt hadden dat gaf me hoop. En gelukkig is die hoop bij mij goed afgelopen. 😊 bij mij was de uitslag goed, gewoon een kindje met een korter neusbotje. (Ook ik had de NIPT gedaan) achteraf harstikke blij dat ze het nog gecheckt hebben maar ohh wat had ik een stress. Probeer je er rustig onder te houden❤
5 jaar geleden
Of ze een kort neusbotje hebben weet ik niet maar bij mijn oudste kreeg ik te horen dat hij een klein, plat neusje had en dat heb ik nu weer gehoord bij de 20-weken echo. Maar ik heb geen moment gehoord dat ik mij zorgen moet maken (de nipt was beide keren ook goed). Ze zeiden zo te zien de neus van de vader. Wat ook wel klopt, hij heeft ook een redelijk platte neus (Latino). Dus het zou heel goed kunnen dat dit komt door jouw afkomst.
5 jaar geleden
Reactie op Denistef
Oh wat vervelend! Ik heb vorige week 29 december nog een extra echo gehad i ...
Dankjewel voor je reactie! Dit geeft wat extra vertrouwen. Net belde de verloskundige nog en gaf aan dat ze het intern besproken had. Haar collega’s geven aan dat ik me geen zorgen hoef te maken en dat de echoscopist iets te streng was bij deze meting. Hoop dat het zo goed is 🙏🏽🙏🏽💙
5 jaar geleden
Reactie op Daanjeff
Moest je ook betalen voor de nipt test?
Ja, in week 12 heb ik de nipt gedaan :)
5 jaar geleden
Reactie op Sammiedezeehond
Dankjewel voor je reactie! Dit geeft wat extra vertrouwen. Net belde de ver ...
Ik begrijp precies wat je bedoelt en snap hoe je je nu voelt. Ook ik had dit nooit durven denken vorige week maar ik wens je nu toch alle kracht toe om je sterk te houden en niet zoveel zorgen erom te maken, ik heb ook goeie hoop dat alles goed is🙏 zeker de NIPT test betekend al heel wat. Dat vertelde ze mij heel nadrukkelijk in het Radboud. Dan is de kans eigenlijk al nihil dat het down is hoorde ik dus achteraf😳 dus als ze bij de 20 weken echo verder niks hebben gezien. In combinatie met je gemixte afkomst zal je wel gewoon een lieve baby met een klein schattig neusje krijgen (net zoals ze tegen mij zijde)🤣
5 jaar geleden
Reactie op Denistef
Ik begrijp precies wat je bedoelt en snap hoe je je nu voelt. Ook ik had di ...
Ja precies ze hebben vast gewoon een lief klein neusje 😊😊🍀🍀 veel plezier en succes de rest van je zwangerschap! 🍀💪🏼😊