20 Reacties
één jaar geleden
Spannend, Succes dames! Ik ben 10 weken geleden bevallen van een 2e ☺️
één jaar geleden
Reactie op Aprilmoeder
Spannend, Succes dames! Ik ben 10 weken geleden bevallen van een 2e ☺️
Wat leuk! Gefeliciteerd! Hoe vind je het nu met een 2e erbij? ☺️
één jaar geleden
Reactie op Colinea
Wij zijn ook bezig! Bij mn dochter in 1 keer zwanger. Nu na 1e poging een n ...
Spannend! Hopelijk lukt het weer net zo snel! 🍀
één jaar geleden
Reactie op Anomiem1996
Wat leuk! Gefeliciteerd! Hoe vind je het nu met een 2e erbij? ☺️
Helemaal leuk! Onze zoon doet het beter dan verwacht en ik vind het minder zwaar allemaal dit keer
één jaar geleden
En dan ben ik eigenlijk ook nog wel benieuwd, hadden jullie met de eerste zwangerschap een 'voorkeur'? En hebben jullie nu een voorkeur?
Ten eerste, uiteraard was beide welkom maar als ik had mogen kiezen dan had ik graag een jongen gewilt. Ik zag mij zelf helemaal niet met haren in de weer zijn etc. Wij kregen een dochter en wat vind ik het leuk! Voor haar hoop ik eigenlijk dat als het ons überhaupt gegund is natuurlijk, dat wij weer een meisje mogen krijgen, ook voor me zelf want ik geniet er heel erg van haha
één jaar geleden
Reactie op Anomiem1996
En dan ben ik eigenlijk ook nog wel benieuwd, hadden jullie met de eerste z ...
Geen voorkeur beide keren niet. Eerste een meid en nu een jongen, ben ook wel nieuwsgierig hoeveel een meisje en jongen schelen van elkaar, dus ook wel weer leuk om van beide nu een te hebben.
één jaar geleden
Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂
15 weken zwanger van de 2e, dit keer een dochter. 🩷
Was nu bij de 3e ronde ...
Gefeliciteerd!💕 Dan heeft ze straks een grote broer die haar kan beschermen! Wat goed dat je zo je ovulatie gevonden hebt en dat het ook nog gelukt is! Dat was bij onze eerste ook het geval. Nu ook direct met ovulatietesten aan de gang gegaan, ronde 1 mocht het helaas niet lukken maar wie weet de 2e ronde! 😊
één jaar geleden
Ik ben momenteel 32 weken zwanger van de 2e. Nog even wachten en dan zijn we een gezinnetje van 4. Wij verwachten dit keer een jongetje.
Omdat ik een meisje gewend ben, moest ik toch eventjes schakelen toen we er achter kwamen dat we nu een jongetje krijgen. Al snel helemaal gewend aan het idee en ik kijk er naar uit om hem te verwelkomen 🥰
één jaar geleden
Reactie op Anomiem1996
En dan ben ik eigenlijk ook nog wel benieuwd, hadden jullie met de eerste z ...
Bij de eerste voorkeur voor meisje en dat werd een jongen. Dat beviel zo goed dat ik bij de tweede een voorkeur had voor nog een jongen en dat werd een meisje! Helemaal blij zo haha
één jaar geleden
Reactie op H0bbezak
Ik ben momenteel 32 weken zwanger van de 2e. Nog even wachten en dan zijn w ...
Gefeliciteerd!
Ik weet niet of je werkt, als dit zo is dan is je verlof dichtbij! Als je werkzaam bent, met hoeveel weken ben je met de eerste met verlof gegaan en met hoeveel weken ga je nu?
één jaar geleden
Reactie op juultje2020
Bij de eerste voorkeur voor meisje en dat werd een jongen. Dat beviel zo go ...
Wat grappig! Gaat dat ook goed samen? 😊
één jaar geleden
Reactie op Anomiem1996
Wat grappig! Gaat dat ook goed samen? 😊
Jaaaa ze zijn echt gek op elkaar! Heel leuk 😍
één jaar geleden
Leuk! Succes hoor. Wij hebben inmiddels al een dochtertje van 1 erbij, helemaal leuk.
één jaar geleden
Reactie op Anomiem1996
Gefeliciteerd!
Ik weet niet of je werkt, als dit zo is dan is je verlof di ...
Bedankt! Ja ik werk nu nog 36 uur per week. Nog 2 weekjes werken en dan heb ik verlof. Ben er heeeeel erg aan toe en in mijn hoofd al helemaal mee bezig, haha.
Ik heb 4 weken zwangerschapsverlof + 1 week vakantieverlof. Dit heb ik vorige zwangerschap ook zo gedaan.