19 Reacties

5 jaar geleden

Jammer genoeg niet, zou met liefde willen ruilen. Je kan aangeven bij de verloskundige wat je twijfels zijn dan kunnen de de echo vervroegen. Zelf ben ik 5 weken en had dit op 3 weken zelf al door zonder te testen, na 2 postieve testen gelijk de verloskundige gebelt en verteld dat ik twijfels had of alles wel goed was. Ik kon die zelfde week nog terecht, alles is nog preel nu ze checken liever te veel dan te weinig.

5 jaar geleden

Maak je echt geen zorgen! Ik heb zelf ook bijna geen klachten en vandaag met 7,2 weken een echo gehad met een mooi kloppend hartje

5 jaar geleden

Hoiii! Snap je gevoel precies. Ben vandaag 6 weken en heb ook helemaal geen symptomen. Maak me daar aan de ene kant wel zorgen over omdat ik in juni een missed abortion heb gehad en toen had ik ook geen symptomen... maar mij is ook weer verteld dat niet iedereen symptomen krijgt en daar moeten we dan van genieten, zolang we ons goed voelen! Ik heb de eerste echo 25 september en vind het ook heel spannend. Hoop ook dat alles goed gaat!🍀

5 jaar geleden

Reactie op Miessietol

Maak je echt geen zorgen! Ik heb zelf ook bijna geen klachten en vandaag me ...
Ik ben vandaag 7 weken volgend week pas een echo .. wanneer ben je ongeveer uitgerekend? En was je precies zo veel weken als de app (als Je die volgde )

5 jaar geleden

Snap je gevoel helemaal. Ben inmiddels 7+4 en eerst wel wat lichte klachten (gevoelige borsten, zeurderige buik), vanaf 5+5 tot vandaag helemaal niks en nu weer heel licht gevoel in mijn onderbuik. 23e eerste echo 🙏 zo dat alles goed is al voelt het niet zo. Maakt me mega onzeker zeker omdat ik vorig jaar al een mk heb gehad

5 jaar geleden

Ik heb ook geen klachten. Ik zag een snel kloppend hartje. Alles oké. 6+4 tijdens de echo. Heerlijk juist dat ik nergens last van heb. Had ik bij de eerste ook niet. Ik maak me ook geen zorgen. Maar ik snap omdat jij de echo nog niet gehad hebt dat je je zorgen maakt. Praat er anders met iemand over zodat je iig je hart kan luchten 😉

5 jaar geleden

Ik heb ook geen symptomen en ben nu 5+5 dagen. Wel heb ik sinds gisteren telkens een soort van steekjes rond de eierstok aan de rechterkant.. zijn er meerderen?

5 jaar geleden

Herkenbaar! Ik heb ook eigenlijk nergens last van.. Zorgt er voor dat ik extra gespannen ben voor de echo van vrijdag.. 😕

5 jaar geleden

Hier pas 4+3 maar ook geen symptomen. Tijdens mijn vorige zwangerschap ook tot 14 weken helemaal niks gemerkt van het zwanger zijn, toen alleen vermoeidheid, af en toe zere borsten. Kon het ook niet geloven tot ik de echo kreeg! Misselijk ben ik dus toen ook nooit geweest. Buikje kwam pas rond 18 weken...Nu een gezonde zoon van 2,5 rondlopen en baby 2 onderweg.. Maak je dus niet druk, probeer er van te " genieten " , elke vrouw/zwangerschap is anders😁 even volhouden tot de echo nog!

5 jaar geleden

Ik snap je helemaal, hier hetzelfde.. al 7 testen in 2 weken gedaan.. er ligt er nog 1 en thats it! 2 oktober heb ik mijn allereerste echo en ben nu ook 6+2. Ik heb ook echt 0 kwaaltjes, zelfs geen pijnlijke borsten. Ik heb maandag 1 x overgegeven na een yogales dus misschien dat, dat mijn hormonen wat van slag bracht haha. Verder heb ik wat onrustige benen, ik las dat, dat ook een kwaaltje kan zijn. Maar ik probeer me echt rustig te houden, ik lees heel veel dat het echt niet uitmaakt en dat we denk ik vooral dankbaar mogen zijn hihi.

5 jaar geleden

Ik voel ook helemaal niks. Vandaag 6 weken en 5 dagen.

5 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook weinig symptomen het is per zwangerschap verschillend geen zorgen.

5 jaar geleden

Ik had hetzelfde bij mijn eerste zwangerschap, nul symptomen. Je kan een pretecho boeken bij een echo centrum. Wel voor eigen rekening, maar die plan je wanneer jij hem wilt. Vanaf 7 weken zou je een hartje kunnen zien kloppen, dus dat is leuk! 💛

5 jaar geleden

Maar zwanger zijn betekent niet dat je al die kwaaltjes MOET hebben. Sommige vrouwen gaan fluitend zonder enkel kwaaltje hun zwangerschap door. En als je verder in je zwangerschap bent en je steeds zwaarder gaat worden verlang je nog terug naar die tijd zonder kwaaltjes😅

5 jaar geleden

Vandaag 6 weken maar ook nagenoeg geen symptomen. Bij mijn eerste zwangerschap al voor mijn nod gevoelige borsten en misselijk. Maakt best onzeker!

5 jaar geleden

Was even uit nieuwsgierigheid bij andere geboortelclubs aan het spieken. En ik zal je even geruststellen, symptomen zeggen helemaal niks! Ben ondertussen 15,5e week zwanger van onze kleine meid en heb nog steeds helemaal nergens last van😊, ook niet gehad trouwens! Dus nee, ook geen vermoeidheid, vergrote/gevoelige borsten, allemaal niet.

5 jaar geleden

Dit is mijn derde zwangerschap en heb enkel gevoelige borsten niet groter en soms wat grotere honger. Bij de jongens was ik doodziek, moe en misselijk, rugpijn, vermoeide benenen, venijnig. Ik begrijp dat je je wat zorgen maakt. Ik ben alleen blij nu dat ik momenteel nog niet echt ergens last van heb. De vorige 2 zwangerschappen waren wel wat anders. Ik heb pas een echo op 12 weken. Is plots zo in België bij de vorige twee had ik al een echo rond 8 weken. Het blijft dus wel even spannend maar genieten doe ik wel!

5 jaar geleden

Hoi, ik herken je verhaal vanuit mijn eerste zwangerschap. Niets maar dan ook niets gemerkt. Alleen de echos diende als bewijs. Ik wist niet beter. Door het lezen van andermans topics en symptomen kun je hierdoor onzeker worden. Maar het is heel normaal wat je meemaakt. En het is een luxe! Probeer je niet al te gek te laten maken. Leef vam echo naar echo, vam dag tot dag. Dan zul je merken dat je langzaam wat meer vertrouwen krijgt :)

5 jaar geleden

Hier ook amper klachten. Alleen wat pijnlijke borsten en wellicht op een middag dip na. Ik slaap goed, kan gelukkig goed naar het toilet en heb voor de rest nergens last van. Wel ervaar ik soms wat hoofdpijnen, ik ben zelf dan ook migraine patiënt en hoop dat dit zal uitblijven. We wachten de echo af met 10wk op 15 oktober