26 Reacties

5 jaar geleden

Ook rond de 12 weken... heb de vk in paniek gebeld maar die bevestigde dat het goed zou moeten zijn!

5 jaar geleden

Ik ben nu bijna 14 weken en neemt alles ook af. Volgende week een controle bij de verloskundige dus probeer mijn zenuwen tot dan onder controle te houden

5 jaar geleden

Nooit klachten gehad 🙄 Ben nu 16 weken

5 jaar geleden

Sinds gisteren 11+6 nemen de symptomen wat af. Maar vandaag op 12 weken echo gehad en wat een mooie, springende en zeer levendige baby heb ik 🥰😍

5 jaar geleden

Hier ook, eigenlijk zijn al mijn kwaaltjes verdwenen. Nu 15+3 Was bij de eerste ook precies zo dus ik maak me geen zorgen.

5 jaar geleden

Ik ben sinds week 6 alleen maar erg moe en dat neemt nu ook af. Ik ben 15+2

5 jaar geleden

Thanks voor jullie geruststellende reacties❤️❤️❤️

5 jaar geleden

Ik ben ook 12+2 vandaag 😁 en ook inderdaad sinds 2 dagen geen last meer van mijn borsten.. ik vind het wel ff fijn! Haha..

5 jaar geleden

12+3 en ook mijn symptomen worden minder. Meer energie, niet meer misselijk en veel minder pijnlijke borsten! Ik vind het heerlijk! 😍

5 jaar geleden

Mijn kwaaltjes kwamen super vroeg al met 4/5 weken en met 7,5 weken was het weer voorbij. Ik maakte me ook hele erge zorgen! Maar alles zit goed! Probeer te vertrouwen.😘

5 jaar geleden

Ik ben 14 weken. mijn klachten zijn bij de 5 weken begonnen. Bijna niks kunnen eten en heel de dag overgeven. Verloskundige zegt dat dit nu af moet nemen. We wisten ook pas bij 11 weken dat we in verwachting waren. Voirge week echo gehad en de kleine doet het fantastisch dus dat is al een gerust stelling

5 jaar geleden

Reactie op Chelske

Ik ben 14 weken. mijn klachten zijn bij de 5 weken begonnen. Bijna niks kun ...
Waarom zou dit nu moeten afnemen? 🙈 Mijn verloskundige is hierin heel eerlijk geweest en zei dat sommige het tot 16w, 20w of zelfs tot de bevalling hebben. Ben ook sinds week 5 ziek en bijna 17 weken (spugen is wel minder, misselijk helaas nog steeds)

5 jaar geleden

Mijn ervaring is dat kwaaltjes komen en gaan, het zegt eigenlijk niet veel 😊 probeer je geen zorgen te maken xx

5 jaar geleden

Met een week of 8 werd het bij mij stukken minder! Ben nu 14+3 en ben alleen soms erg moe. 🥳

5 jaar geleden

Waarom zou dit nu moeten afnemen? 🙈 Mijn verloskundige is hierin heel eerl ...
Dat word door mijn verloskundige en mensen om mij heen gezegd. Maar ik weet ook dat dit niet het geval hoeft te zijn. Mijn moeder is 8 maanden lang ziek geweest . We zullen zien hoe het bij mij loopt

5 jaar geleden

Waarom zou dit nu moeten afnemen? 🙈 Mijn verloskundige is hierin heel eerl ...
Normaal gesproken zou je je rond de 16 weken veel beter moeten voelen, omdat het HCG sterk gedaald is. Echter is er ook een groep vrouwen die de gehele zwangerschap ziek zijn.

5 jaar geleden

Ik ben inmiddels 14+2 en mijn borsten zijn nu amper mee gevoelig.. Voor zover ik heb begrepen zijn in het 1e trimester de kwaaltjes het ergst en nemen die richting t 2e trimester wel flink af :) Alhoewel sommige vrouwen pech hebben en hun hele zwangerschap last houden

5 jaar geleden

Ik ben vandaag de 12e week ingegaan en de afgelopen dagen lijkt mijn buik opeens heel hard te groeien. Hebben jullie dit ook?

5 jaar geleden

Ik ben vandaag de 12e week ingegaan en de afgelopen dagen lijkt mijn buik o ...
Nou en of! Ik heb echt al een bolletje, het is wel ons tweede kindje. Waar ik bij de eerste pas met een week of 20 ‘showde’, is het nu met 13 weken ineens heel erg hard gegroeid.

5 jaar geleden

Ik ben vandaag de 12e week ingegaan en de afgelopen dagen lijkt mijn buik o ...
Zooo hier lijkt hij een keer zo groot bij gisteren. 15 weken morgen