13 Reacties
5 jaar geleden
Ja echt heel erg sterk. Misschien vislucht? In ieder geval soms zo heftig dar als ik met mijn gezicht dicht bij kom dat ik direct ga spoelen met water.
Maar kan geen soa oid zijn, want heb alleen mijn man gehad waarmee ik seksueel actief (geweest) ben.
5 jaar geleden
Bij een schimmel infectie jeukt 't heel erg maar er is ook een andere vaginale infectie en dan kan echt gwn naar rotte vis ruiken heb ik gehoord en dan hoef je niet persee jeuk of iets te hebben. Volgensmij heet het een bacteri毛le infectie. Maar met die dingen moet je wel meteen de huisarts bellen omdat je nu zwanger bent. En dan krijg je een pilletje en is het zo weg. Een schimmel infectie heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gehad maar dan rook niet zo mega sterk alleen jeukte heel erg. Succes!!
5 jaar geleden
Reactie op GBU
Bij een schimmel infectie jeukt 't heel erg maar er is ook een andere vagin ...
Daar heb ik voor de zwangerschap een antibiotica voor gehad geloof ik. Die was aardig zwaar aangezet. Daarnaast soms ook schimmelverschijnselen er bij.
Echt verschrikkelijk 馃槩
5 jaar geleden
Meer afscheiding wel, ruikt wel niet. Maar vaginale huid is wel 20x zo gevoelig. Geslachtsgemeenschap met mijn vriend zorgt al voor een zeer geirriteerd vel bij mij. Blijkbaar een zeer normale zaak.
5 jaar geleden
Als het vaginale infectie is geen medicatie nemen en gewoon wachten tot het over gaat. Ze zeggen dat je dactarin zalf mag iNspuiten en dat dit geen kwaad kan MAAR zowel ik als mijn buurvrouw hebben een miskraam gehad na die daktarin ingebracht te hebben. Dat zijn 2 vrouwen en dan durft nog de Gyneceloog te zeggen dat het er niet mee te maken heeft ik zou het nooit meer doen. De vorige zwangerschap had de buurvrouw het ook en heeft ze gewoon op haar tanden gebeten.
5 jaar geleden
Mijn verloskundige gaf me het advies om teetreeolie te gebruiken:
Een bidon vullen oid met lauw water en een aantal druppels teetree aan toevoegen. Tijdens het douchen ermee wassen en er een beetje inspuiten.
Het was met twee keer per dag binnen 4 dagen weg. 馃憣
Goed en natuurlijk alternatief!