67 Reacties

5 jaar geleden

Ooooooh kom maar door met de tips 😁

5 jaar geleden

Hi hi, bij oudere topics staan wel een paar aanbevelingen, maar niemand die echt zegt van 'smaakt net als wijn'. Prosecco achtig schijnt het minst slecht te smaken doordat de bubbels de smaak een beetje maskeren 😅Zelf heb ik ook al t een en ander geprobeerd, maar alles is rechtstreeks de gootsteen ingegaan na een paar slokken 🤢

5 jaar geleden

Ik had Just 0% gekocht, viel me oprecht alles mee. Was prima te doen. Maar het is natuurlijk geen echte wijn 😂

5 jaar geleden

Ik vind deze van de ah lekker

5 jaar geleden

Reactie op Manonv94

Ik vind deze van de ah lekker
Die ga ik proberen😁

5 jaar geleden

Reactie op Annemiek92

Ik had Just 0% gekocht, viel me oprecht alles mee. Was prima te doen. Maar ...
Die is idd wel lekker. Smaakt als een wat vollere druivensap, kwam nog wel in de buurt van wijn. Wel opletten dat je echt 0% koopt, dat dat er ook opstaat. Als er ipv 0% enkel 'alcoholvrij' opstaat, kan het zijn dat er nog een restje alcohol inzit, 0,1% bijv

5 jaar geleden

Deze afgelopen weekend gedronken, was wel lekker! Wel beetje zoeter, maar goed te doen!

5 jaar geleden

Ik heb hugo gekocht in Oostenrijk en die is perfect! Hier bij de jumbo hebben ze ook alcohol vrije hugo, weliswaar net wat anders, nog niet geprobeerd, maar wie weet is die wel net zo lekker

5 jaar geleden

Deze vind ik goed, zijn van de Albert Heijn

5 jaar geleden

Reactie op 88lau

Deze vind ik goed, zijn van de Albert Heijn
Niet te zoet, daar hou ik zelf niet zo van

5 jaar geleden

Qua bubbels vind ik de Barrels and drums Sparkling Alcoholvrij verrassend goed. Je proeft bijna niet dat het alcoholvrij is https://www.ah.nl/producten/product/wi385217/barrels-and-drums-sparkling-alcoholvrij Qua wit zijn de Leopard's Leap Natura Wit Alcoholvrij (https://www.ah.nl/producten/product/wi470447/leopard-s-leap-natura-wit-alcoholvrij) en de Torres Natureo alcoholvrij (https://www.ah.nl/producten/product/wi164764/torres-natureo-alcoholvrij) goed te doen. Een goede alcoholvrije rode wijn heb ik helaas nog niet gevonden.....

5 jaar geleden

Bavaria bier alcoholvrij framboos is ook erg lekker

5 jaar geleden

Deze smaakt wel goed! ☺️

5 jaar geleden

Volgens mij is het wel zo dat 0.0 echt geen alcohol bevat, en alcoholvrij de alcohol eruit is ontrokken dus er alsnog 0,2 procent ofzo in kan zitten!

5 jaar geleden

Als het gaat om bubbels vind ik deze erg lekker smaken. Heb ook gehoord dat bubbels van Pas du Tout ook lekker zijn!

5 jaar geleden

Reactie op Smartie

Als het gaat om bubbels vind ik deze erg lekker smaken. Heb ook gehoord dat ...
Deze is heel lekker inderdaad! Niet te zoet

5 jaar geleden

Deze is oké, prosecco achtig

5 jaar geleden

En deze perencider is mijn absolute topper, lijkt niet op wijn (want perencider haha), maar is echt af en toe een lekkere afwisseling op alle sapjes, thee en Spa rood. Ik haal hem in Amsterdam bij Chabrol. Geen supermarktprijzen (ik geloof iets van een tientje) maar wat mij betreft helemaal waard!!

5 jaar geleden

Ik ben zo blij dat ik van mezelf al geen wijn (en alcohol in het algemeen) lust. Maakt het zoveel makkelijker 😂

5 jaar geleden

Reactie op MrsGallagher

Ik ben zo blij dat ik van mezelf al geen wijn (en alcohol in het algemeen) ...
Haha hier precies hetzelfde ;)