16 Reacties

4 jaar geleden

Handdoeken en molton hoeslaken halen bij de action

4 jaar geleden

Ik heb in mijn kraampakket ook een kraammatras en die hoor ik niet als ik erop lig!

4 jaar geleden

Ik heb een bij dekbeddiscounter een besteld.. Is mooi dun en niet ritselend.. Is van badstof bovenop dus je krijgt er ook geen zweetkont van.. Dat probleem had ik ook met die plastic matjes

4 jaar geleden

Ik heb zon molton hoes van de Ikea die water afstoot. Die is wel goed.

4 jaar geleden

Die heb ik ook gehaald

4 jaar geleden

Ik heb in mijn kraampakket ook een kraammatras en die hoor ik niet als ik e ...
Top thnx voor de tip Die hoor je inderdaad helemaal niet☺️ Lijkt een beetje op puppypads🙈 Die had ik ook nog in huis. Heb hem eronder liggen😋 Nu wat slaap inhalen

4 jaar geleden

Wij hebben een irritante maat. We moeten een molton hebben met een gleuf erin. De 2 hoofdeinden kun je apart van elkaar bedienen. Krijg je bijna niks voor

4 jaar geleden

Reactie op Patrciaa

Wij hebben een irritante maat. We moeten een molton hebben met een gleuf er ...
Volgens mij zijn die bij dekbed discounts wel!

4 jaar geleden

Reactie op Patrciaa

Dekbed discounter bedoel ik

4 jaar geleden

Reactie op baby2021xx

Volgens mij zijn die bij dekbed discounts wel!
Ga meteen even zoeken☺️
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Een 'stoffen' matras beschermer kopen? Zoals eerder gezegd via ikea (heb ik ook). Ik heb ook zo'n plastic ding uit het kraampakket gehaald en dacht gelijk laat maar haha 🤣. Zelf heb ik een eigen matras en mij man ook dus de volgende tip helpt dan alleen: een onderlegger (of 2) op het matras doen waar je ligt en een grote handdoek erover heen leggen en de uiteinden tussen de matras en het bed drukken/vastzetten.

4 jaar geleden

Wij kregen het advies om hier nog een matrasbeschermer overheen te leggen. Dit kan van bijvoorbeeld Kruidvat eigen merk of tijdens de bevallingscursus gaf ze aan dat de puppy training pads van de action ook goed werken.

4 jaar geleden

Ik heb nen handdoek liggen.

4 jaar geleden

Reactie op Patrciaa

Wij hebben dat ook. Bij de Ikea heb je ook waterafstotende molton met bandjes aan elke punt, voor 1 pers. Dan kan je hem aan drie punten van het matras vastmaken. Blijft bij ons prima liggen! Moet je wel aan je eigen kantje blijven liggen natuurlijk 😉

4 jaar geleden

Reactie op Patrciaa

Bij de hema hebben ze ook waterafstotende moltons. In alle maten. Aangezien je deze alleen tot aan je bevalling gebruikt denk ik dat je deze best een stukje in kan knippen