3 Reacties

8 maanden geleden

zo vervelend dat je je als moeder zijnde niet gehoord voelt door de artsen. ik heb dit ook mee gemaakt met mijn zoontje. uiteindelijk na maanden hebben ze hem op de operatie lijst gezet omdat ze niet eerder dan 2,5 jaar wilden opereren. hij had 40 graden koorts elke halve maand ongeveer. nu is hij gelukkig geopereerd in februari en nu gaat het super goed, nergens meer last van. gewoon er op blijven staan dat hij geopereerd moet worden.dit vinden ze niet leuk en de kno arts van mijn zoontje belde mij zelfs schreeuwend op omdat ik een klacht in gediend had erover. uiteindelijk na de operatie kwam hij naar me toe en zei: ja we hadden niet langer moeten wachten want ze waren heel groot die amandelen. ja hehe had naar me geluisterd dan😂 ik hoop voor jullie dat ze snel gehoor geven aan je en hem op de lijst zetten want dan kan je ook nog weken/maanden wachten… heel veel sterkte! het komt uiteindelijk echt goed

8 maanden geleden

Reactie op Masonbaby

zo vervelend dat je je als moeder zijnde niet gehoord voelt door de artsen. ...
Jeetje wat heftig! Zijn neus en keelamandelen verwijderd?

8 maanden geleden

Voor iedereen die dit nog gaat lezen: Inmiddels bij een andere KNO arts geweest en onze zoon wordt met spoed geholpen. Ontzettend veel vocht achter beide oren en troep en hij vermoedt ook een ontstoken neusamandel. Hij heeft overal opgezette klieren. Dit roep ik al langer dan 2,5 jaar. De wachtlijst was eigenlijk 3,5 maanden. Maar omdat het toch wel erg is wordt hij eind deze maand nog geholpen. Vertrouw op je moedergevoel, blijkt telkens weer.