4 Reacties

3 jaar geleden

Geen ervaring met het ras. Wel met een puppy! Vooral niet te licht over denken, puppy's zijn net baby's. Het is veel werk. En ze ontdekken veel met hun mond, alleen hebben ze wel tanden! Goed opletten met een kindje in huis dus. Maar met de juiste training en voldoende aandacht is het wel te doen hoor!

3 jaar geleden

ik snap het verlangen en het ras is het echt geweldig!馃グ maar persoonlijk zou ik er nog even mee wachten gezien puppy tandjes erg scherp zijn en kleine kindjes nu nog niet alles begrijpen waarom niet. weet niet hoe hectisch jullie leven is natuurlijk met een puppy er bij馃き

3 jaar geleden

Mijn ervaring is helaas geen goede. Wij hadden vlak voordat ik zwanger raakte een corgi pup gehaald. We waren al 2 jaar aan het proberen maar lukte maar niet. We zijn direkt cursussen gaan volgen met hem. Helaas bleek hij onrustig te worden van het gehuil van onze baby en begon ons ook proberen te bijten. We hebben hem ook met pijn in ons hart weg moeten doen馃様

3 jaar geleden

Wij hebben een Old English Bulldog van 8 maanden en een dochter van 4 jaar en zoontje van 15 maanden ook. In het begin is het zwaar geweest, omdat idd een puppy doe je niet ff en kan het zomaar zijn dat de zindelijkheid lang op zich laat wachten. In het begin moet je hier echt bovenop zitten, heb je daar de kans voor met een kleine om snel naar buiten te lopen etc? Ik vind alle bullen geweldige gezins honden, ze zijn wel lomp, maar wij hebben de onze geleerd dat hij eerst moet gaan zitten voordat hij aandacht krijgt, ook bij de kinderen. Ons zoontje heeft echt een band met de hond, ook stiekem eten geven. Zie je dat handje ook weer gaan onder de eetstoel haha. Als je de tijd hebt, ruimte, zou ik het doen!