17 Reacties
3 jaar geleden
Hier was er ook een eindeloze zoekactie dus snap je heel goed!! Ik ben uiteindelijk voor de Nuk rietjesbeker gegaan en ze bevallen echt heel goed 😊
3 jaar geleden
Reactie op Kim11
Ja met deze heeft ie dus ondekt dat als je nem ondersteboven houd en op de ...
Hahaha mijn kids smijten ze zo hard op de grond dat al het water eruit lekt 😅
3 jaar geleden
https://www.kruidvat.nl/nuby-2-in-1-beker-met-harde-tuit/p/5210010?gclid=Cj0KCQjwr4eYBhDrARIsANPywCjYlz828dqTOJSEMookxpoWDH3CWu-KjHY80Bwz2cWpQ0fPEQjwAbEaAnwJEALw_wcB
Wij hebben deze al een tijd in gebruik. Ben er na 3 jaar wel achter dat geen enkele beker 100% lek vrij is. Deze vinden wij echt de beste.
3 jaar geleden
Ik gebruik de antilek tuitbeker van de Wibra. Erg fijn. Maar als je de tuit inknijpt komt er drinken uit, dus is te hopen dat je kleine dat niet ontdekt
3 jaar geleden
Hier wordt ook alles een bende, hij drinkt in z'n stoel of ik laat hem op de grond zitten als hij z'n beker pakt. Ik zet z'n beker ook weg als ik het niet in de gaten kan houden. Zet het dan op de rand van het aanrecht, als hij wilt drinken dan gaat hij het proberen te pakken of staat te roepen bij het aanrecht omdat hij de beker wel ziet kan hij het zo duidelijk maken.
Ik heb een collectie bekers maar ook hier met alles wordt er gekliederd dus we doen het nu zo 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Sellie21
Hier wordt ook alles een bende, hij drinkt in z'n stoel of ik laat hem op d ...
Ja dat heb ik ook geprobeert om t gwn weg te leggen maar meneer is het daar niet mee eens en blijft ook schreeuwen en slaan tot ie zijn fles terug krijgt endan raakt ie helemaal overstuur en dan wilt ie helemaal niks meer endan laat m endan begint het cirkeltje van de fles willen weer opnieuw.😬 erg vermoeiend
3 jaar geleden
Ik gebruik een beker van Nuby. Wel alleen voor water. Op het moment dat m'n kleine eraan drinkt blijven toch nog een paar druppeltjes in het rietje steken, die niet terug de beker in lopen. Als m'n kleine dan vervolgens ermee schudt en speelt zie ik wel hier en daar enkele druppels. Melk geef ik om die reden uit een open beker. Z'n bekertje zet ik op zijn hoogte zodat hij er zelf eruit kan drinken als hij dorst heeft.
3 jaar geleden
Reactie op Kim11
Ja dat heb ik ook geprobeert om t gwn weg te leggen maar meneer is het daar ...
Je kan hem nu al leren dat hij z'n beker krijgt als hij zit en dat hij of jij het wegzet als hij er mee gaat lopen. Als ze over een jaartje uit een open beker drinken kunnen ze ook niet meer het huis rondlopen met beker in de hand.
Het is even doorzetten paar dagen maar dan heeft hij het door.
3 jaar geleden
Reactie op Sellie21
Je kan hem nu al leren dat hij z'n beker krijgt als hij zit en dat hij of j ...
Hij weet heel goed dat wat hij doet niet mag(hij doet het vaak stiekem en als ik kom doet ie alsof hij niets doet maarja ben niet dom) en als ik het wegleg dat niet voor niets is weet ie ook. Maar t is een eigewijs manneke die graag zijn zin door wil drukken en hij houd het egt uren vol dus wil dat graag vermijden. Maar heb al hele goeie tips gekregen over flessen dus heb al aantal besteld😇