14 Reacties
5 jaar geleden
Maak je geen zorgen zolang ze goed groeit.
Mijn dochtertje is net 4 weken en heeft ook al verschillende nachten meer dan 5 uur achter elkaar geslapen. Ze komt savonds en in de ochtend dan wel minstens een keer extra. Deze nacht heeft mijn dochtertje ook weer zolang geslapen en een nieuw record. 8,5 uur achter elkaar geslapen. (21:15 tot 5:45) 馃コ馃ぉ
5 jaar geleden
Zoals veel gezegd word lekker laten slapen. Ik geef zelf helaas geen borstvoeding omdat dat niet lukte. Maar onze is 3 weken en zij slaapt soms ookal nachten door. Zolang ze inderdaad goed groeit niet druk over maken 馃榾
5 jaar geleden
Keihard van genieten en lekker laten slapen! Je kleintje groeit niet alleen van voeding, maar ook van slapen 馃グ
5 jaar geleden
Bij ons wilde onze zoon in de kraamweek al doorslapen. Toen moest hij inderdaad om de 5 uur wakker gemaakt worden. De kraamverzorgster zei dat ik hem gewoon mocht laten slapen zodra hij weer op zijn geboortegewicht was. Ik neem aan dat jullie dochter dat wel is met 3 weken, dus dan kan je haar gerust laten slapen 鈽猴笍
5 jaar geleden
Bedankt allemaal! Dan gaan we haar vannacht lekker laten slapen, dan hebben wij ook een betere nacht 馃槉
5 jaar geleden
Onze kleine krijgt de laatste fles tussen 11 en 12 en moet haar sochtends tegen 7 echt wakker maken. Dan drinkt ze bijna niks omdat ze gewoon doorslaapt. En dan gaat ze weer in bed en slaapt ze verder tot 9馃槄