Hi,
Ik kan het lastig uitleggen, maar als mijn zoontje van zeven maanden bijvoorbeeld heel enthousiast is, spant hij sinds een aantal dagen z’n spieren helemaal en en gaat een beetje trillen. Dit duurt een paar seconden en vaak een paar keer achter elkaar. Het ziet er heel gek uit. Herkennen anderen dit? Ik kan er op internet niet zoveel over vinden. Of ik zoek gewoon verkeerd omdat ik niet weet hoe je het noemt ;). Ik hoop dat iemand me gerust kan stellen en dat het normaal is.
Alvast bedankt.
Mijn zoontje doet dat al een paar maanden, hij is dan gewoon super enthousiast en spant zich helemaal aan en trilt een soort van. Kan volgens mij geen kwaad hoor 😊
Ja hoor hier ook! Alle spieren aangespannen en zo stijf als een plankje! Beentjes kaarsrecht 😂 ziet er idd gek uit, maar ik denk dat het heel normaal is!
Ja! Hij deed dit bij ons compleet met oogrollen... Filmpje gemaakt en een week later zaten we bij de neuroloog omdat de huisarts het zo raar eruit vond zien 🙈. Was gelukkig niets aan de hand. Gek baby dingetje dus. Schrik van ons leven in elk geval haha
Wauw! Ik open deze app om precies hierover een topic te openen en dit staat gewopn bovenaan! Weer eem geruststelling.
Mijn dochter is 7 maanden bijna en doet het ook opeens. Als ze enthousiast is spant ze haar spieren aan en handjes tot vuistjes en trillen paar sec. schrok er ook wel even van maar volgens mij is het normaal.