12 Reacties

4 jaar geleden

Mijn zoontje doet dat al een paar maanden, hij is dan gewoon super enthousiast en spant zich helemaal aan en trilt een soort van. Kan volgens mij geen kwaad hoor 😊

4 jaar geleden

Ja hoor hier ook! Alle spieren aangespannen en zo stijf als een plankje! Beentjes kaarsrecht 😂 ziet er idd gek uit, maar ik denk dat het heel normaal is!

4 jaar geleden

Reactie op 2021Baby1

Mijn zoontje doet dat al een paar maanden, hij is dan gewoon super enthousi ...
Okee gelukkig. Heel erg bedankt voor je reactie. Dat stelt me gerust ;)

4 jaar geleden

Ja doet mijn zoontje ook al een tijdje, als er een speeltje aankomt dan streken die beentjes en armpjes en vervolgens lacht hij heel hard🤣

4 jaar geleden

Reactie op CRMN•

Ja hoor hier ook! Alle spieren aangespannen en zo stijf als een plankje! Be ...
Haha ja, heel gek. Vooral dat gezichtje. Bedankt voor je reactie, dat stelt me gerust

4 jaar geleden

Reactie op Iris18

Ja doet mijn zoontje ook al een tijdje, als er een speeltje aankomt dan str ...
Haha ja, dat zou goed kunnen inderdaad. Vond het er een beetje eng uitzien.

4 jaar geleden

Ja! Hij deed dit bij ons compleet met oogrollen... Filmpje gemaakt en een week later zaten we bij de neuroloog omdat de huisarts het zo raar eruit vond zien 🙈. Was gelukkig niets aan de hand. Gek baby dingetje dus. Schrik van ons leven in elk geval haha

4 jaar geleden

Maar goed, als je het niet vertrouwt kan je dus altijd filmpje maken en even aan je huisarts laten zien!

4 jaar geleden

Reactie op BabyBun

Ja! Hij deed dit bij ons compleet met oogrollen... Filmpje gemaakt en een w ...
Oh dat meen je niet! Wat schrikken zeg! Gelukkig niks aan de hand inderdaad. Wat een opluchting dan. heel erg bedankt voor je reactie

4 jaar geleden

Wauw! Ik open deze app om precies hierover een topic te openen en dit staat gewopn bovenaan! Weer eem geruststelling. Mijn dochter is 7 maanden bijna en doet het ook opeens. Als ze enthousiast is spant ze haar spieren aan en handjes tot vuistjes en trillen paar sec. schrok er ook wel even van maar volgens mij is het normaal.

4 jaar geleden

Doet mijn zoontje al vanaf dat hij 3 maanden is. Heb er nooit iets achter gezocht eigenlijk.

4 jaar geleden

Reactie op Gingerspice182

Wauw! Ik open deze app om precies hierover een topic te openen en dit staat ...
Oh wow wat toevallig haha! Ja hier precies hetzelfde inderdaad. Zo’n gek gezicht. Gelukkig aan de reacties hier te zien is er niks aan de hand