23 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb bij bol, com een zit bad voor grote mensen gekocht, en zo een spa band bij ali express, en meneertje heeft zijn eigen zwembad 🤣

4 jaar geleden
Ik ga lekker samen met mijn zoontje in bad sinds hij te groot is voor zijn babybadje. We hebben een babyinzetstuk en zetten dat gewoon bij mij in bad. Hij vindt het zalig! We komen de badkamer nog maar binnen en hij hoort de kraan opengaan en het brabbelen en spartelen begint al ☺️
4 jaar geleden
Ik heb deze gekocht en past goed in het badje! Bekijk Safety 1st Baby Bad Wieg - Lime / Wit op: https://www.bol.com/nl/p/safety-1st-baby-bad-wieg-lime-wit/9200000061063519?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
4 jaar geleden
Reactie op MaritDPL
Ik ga lekker samen met mijn zoontje in bad sinds hij te groot is voor zijn ...
Wat een goed idee! Wij hebben dit ook van vrienden gekregen maar vond 'm voor 't babybadje te klein maar kan natuurlijk wel in 't grote bad bij mij erbij! Dat is leuk, goed idee voor vanavond om eens uit te proberen🥰
(alleen dan hopen dat ie niet gaat poepen of plassen terwijl we samen in bad zitten😅😂)
4 jaar geleden
Reactie op sannnnnne
Heb je een linkje?
4 jaar geleden
Reactie op sacul
Wel uitverkocht daar zie ik 😬 maar als je babybad 100cm Googled krijg je wat alternatieven bij andere webwinkels..
4 jaar geleden
Bij ons al sinds week 6 in het grote bad😅 wij hebben een babysteun voor in het bad maar wij blijven er altijd bij
4 jaar geleden
Dank jullie wel
voor jullie reacties. Helaas hebben wij geen bad dus moeten t echt in een babybadje doen. Een grotere bad aanschaffen vind k echt zonde dus maar even kijke
4 jaar geleden
Mijn dochter van 2 past nog steeds (zittend) in het babybad! Dus als je een grotere koopt heb je er wel echt lang wat aan 😁