Hoi hoi,
Ik was net bij Kruidvat en ze hebben flinke korting op luiers en billendoekjes enzo. Ook online. Dacht geef het even door mochten jullie wat willen inslaan :)
https://www.kruidvat.nl/baby-dagdeals
Kruidvat heeft met regelmaat leuke aanbiedingen in babyspullen, flessen en luiers.
Dus hamster niet metteen alles in huis, zeker luiers verschillen heel erg per kind hoelang ze in een maat passen😉
Kruidvat heeft met regelmaat leuke aanbiedingen in babyspullen, flessen en ...
Als het pak dicht is mag je het pak gewoon ruilen voor een grotere maat. Het is dus aan ene kant wel slim om meer goedkoper aan te schaffen. Verschil van de normale prijs betaal je er dan nog bij. Bijvoorbeeld normaal kost pak maar 1 €5,- en maat 2 €6,-, dan zeg je gewoon maat 1 past niet en wil deze ruilen dichte pak maat 1 wordt ingenomen en je betaald €1,- voor het pak wat duurder is.
Tip van mijn moeder; koop niet teveel luiers in van één merk/soort, het kan namelijk zo zijn dat je kindje niet tegen de Kruidvat luiers kan of dat ze jou niet bevallen (luieruitslag, lekken, whatever). En dan zit je met zo'n hele lading 🤷🏻♀️
Ik koop alles bij de DM in Duitsland echt stukken goedkoper!
Wij gingen ook 1x in het kwartaal maar sinds de zomer niet meer geweest. Het scheelt zoveel dat wij ons tanken er makkelijk uithaalde 🙈 iets meer als een uur rijden voor ons. Ik mis echt het shoppen daar 😩 is het nog een beetje oké? Wellicht dat ik voor de bevalling toch ook nog maar een keer ga rijden.