15 Reacties
5 jaar geleden
Ik doe een gender reveal voor onszelf :p. 14 december hebben we de 20 weken echo, dan willen we de vk het geslacht op papiertje laten schrijven. Dan gaan we naar ons huis. Daar komen mn moeder en zus en die hebben dan wat leuks geregeld. En dan geef ik heb de envelop en dan moeten ze dus iets hebben geregeld voor jongetje en meisje. :p
5 jaar geleden
Reactie op Ange lique
Ik doe een gender reveal voor onszelf :p. 14 december hebben we de 20 weken ...
Ja denk dat we het ook in kleine kring gaan doen. Echt een party zie ik ook niet zitten. Maar onze familie is best wel breed en iedereen wil erbij zijn.. dus daarom is het zo lastig. We dachten misschien iets van online te doen ofzo
5 jaar geleden
Wij doen het voor ons zelf met de kids. Cupcakes laten we maken via envelop. We maken een leuk filmpje en die sturen we door. Jammer maar we gaan geen risico nemen.
5 jaar geleden
Reactie op Syllii17
Ja denk dat we het ook in kleine kring gaan doen. Echt een party zie ik ook ...
Dat kan ook heel leuk zijn toch. Doe je je meest naaste familieleden erbij en de rest online. Stuk veiliger ook voor iedereen! ;)
5 jaar geleden
Wij doen het online. We sturen op voorhand naar onze vrienden / familie die we erbij willen hebben een envelop met roze rompertje en blauwe (in papier). We vragen hen om ons een selfie te sturen met de kleur waarvan zij denken/hopen dat het juist zal zijn.
Mijn gynaecoloog schrijft binnenkort op een blaadje wat het gaat worden en dan gaat mijn zus met mijn oudste dochter (8 jaar) de juiste benodigdheden halen in de winkel. Daarna gaan we online en kunnen de mensen die live willen volgen aansluiten via Google meet. Ze kregen daarvoor een link in de envelop. Door de selfies hebben we achteraf nog een leuk aandenken. De Google meet nemen we ook op zodat we achteraf nog eens rustig naar alle reacties kunnen kijken 🤭😁.
5 jaar geleden
Wij doen een gender reveal voor ons zelf met ze twee mijn moeder is er dan wel. En de rest van de familie kijkt mee via FaceTime of videobellen. Wij doen het met een ballon en zij krijgen van die confettikanonnen. En dan moeten we alles tegelijk proberen af te laten gaan😂 word nog is wat maar heb er zin in!
5 jaar geleden
Nee wij gaan het gewoon vertellen als het ter sprake komt :)
Maar leuke plannen allemaal dames, veel plezier!
5 jaar geleden
Heb nog nooit een gender reveal party gehad bij de andere 2 kids van 10 en 8. Toen deden ze dat nog niet echt . Dus ik was zo blij dat het deze zwangerschap eindelijk kon.. dacht ik😅 maar helaas. Volgende week de geslachtsecho, kids mogen een ballon kapot
Prikken en daar komt de kleur confetti uit. We zullen het maar filmen voor de familie