19 Reacties

5 jaar geleden

Heb de moltons bij mamaloes vandaan, daar waren ze t goedkoopst en lakentjes van meyco of jollein vond ik nog wel betaalbaar! Dekens zoek ik nog.. 😅

5 jaar geleden

Ik heb het via Wehkamp besteld.

5 jaar geleden

Van het merk mayco hebben ze hele leuke lakens! Hoeslakens gewoon via wehkamp.

5 jaar geleden

Hoeslakens van Ikea en Hema, wiegdeken van Jollein, andere cadeau gehad (kraamverzorgster tipte nog Disana merino, misschien dat ik die ook nog koop), bovenlakens heeft mijn schoonmoeder gemaakt. Ik heb de stoffen uitgezocht op babystofjes.nl , zaten hele leuke prints tussen en niet duur :-). Slaapzakjes hebben we nog niet, omdat ik daar gemengde verhalen over lees. Als we die toch nodig hebben, ga ik waarschijnlijk voor Puckababy

5 jaar geleden

Molton + hoeslaken besteld bij Ikea (gelijk met het matrasje) Lakentjes + dekentjes bij Babypark. Leuke van Bamboom, Meyco, Koeka & Baby’s Only

5 jaar geleden

Ik heb ze bij mamaloes gekocht. Die hebben echt betaalbare dingen er bij zitten

5 jaar geleden

Voornamelijk Hema. Mijn moeder heeft de wiegdeken gemaakt van wafelstof en de Hema lakentjes verbouwd tot iets moois. De slaapzakjes van de hema zijn echt top bij m'n zoontje.

5 jaar geleden

Reactie op Poezenfan

Ik heb ze bij mamaloes gekocht. Die hebben echt betaalbare dingen er bij zi ...
Daar heb ik ook veel vandaan. Is inderdaad betaalbaar.

5 jaar geleden

Wiegdekens bij de Kruidvat. Lakentjes bij mamaloes. Voor ledikant gemaakt door oma. En een set van little dutch bij babydump showmodel

5 jaar geleden

Wil je nog goedkoper dan mamaloes, kijk dan ook even bij zeeman, heb daar volgens mij ook wel wat in de babyfolder zien staan, ga morgen lekker 40 min shoppen daar!!!

5 jaar geleden

Wil je nog goedkoper dan mamaloes, kijk dan ook even bij zeeman, heb daar v ...
Wauww 🤤 jaloerss hahah 40 min! Ik mogt 10 min shoppen en 5 min om af te rekenen want ze moest de kassa nog leren 😂😭 have fun! 🛍

5 jaar geleden

Molton hoezen en lakens hema ze hebben vaak 2de halve prijs actie

5 jaar geleden

Dekens heb ik van koeka en little dutch

5 jaar geleden

Alles marktplaats! Veel zo goed als nieuwe lakens voor een lage prijs

5 jaar geleden

Ikea !! Ik heb 2 wiegdekens gekocht voor 20 2 wieglakens voor maar 6 of 7 euro Babydump heeft ook korting neem zeker even een kijkje

5 jaar geleden

Super bedankt voor jullie reacties!! Ik ben geslaagd bij MamaLoes, Jollein en Wehkamp 😃💐

5 jaar geleden

Ikea voor babybed en la petite amelie voor hoezen voor de cosleeper :).

5 jaar geleden

Ik heb bijna alles van Meyco. Mooie roestbruine kleur dekentjes met witte lakentjes. Hoeslakens van Prenatal eigen merk.

5 jaar geleden

Ik heb alles bij de Ikea gekocht