40 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb ze van de zeeman gehaald toen. Je had ze in het blauw, wit en roze met wolken vormpjes. Leuk voor de kleine maten om op te hangen maar voor de grotere kleding valt het wel wat tegen helaas 😅

4 jaar geleden

Wij hebben deze op mamaloes besteld. Je hebt ook nog verschillende kleuren. 3,- per 8 stuks. 😊 https://www.mamaloesbabysjop.nl/catalogsearch/result?s=Kler#sqr:(q[Kledinghanger])

4 jaar geleden

Ik heb voor de babykleding van de Hema, kan wel tot een jaar of 2-3. Iets grotere maten van de ikea, maar die heb ik wel weer ook gebruikt vanaf een jaar of 1 denk ik.

4 jaar geleden

Alieexpress! Op de een of andere manier kan ik geen link delen, maar als je zoekt op 'kids kleerhanger rekken verstelbare' dan vind je handige die niet duur zijn 👌🏻 Ik heb daarnaast een aantal mooiere die ik gebruik boven de commode.

4 jaar geleden

Ik heb deze van de HEMA! Ook in andere kleuren verkrijgbaar. Het voordeel van velvet hangers is dat de kleding er niet vanaf glijdt. En bij setjes kan ik het broekje over het onderste deel hangen en het shirtje gewoon eroverheen doen.

4 jaar geleden

Ik heb een hele hoop via marktplaats gekocht

4 jaar geleden

Ik had op Vinted hele schattige gevonden!

4 jaar geleden

IKEA!

4 jaar geleden

Via mamaloes

4 jaar geleden

Zara home heeft mooie van rubber zodat de kleertjes er niet afglijden!

4 jaar geleden

Ik heb die van de Hema. Kinderkledinghangers Velours. Zijn echt super fijn!! Vanaf maatje 50 past er op en zakt niet weg.

4 jaar geleden

Ikea! Mooie kleine houten hangers :-)

4 jaar geleden

Mamaloes

4 jaar geleden

Reactie op JPx21

Ikea! Mooie kleine houten hangers :-)
Ja die vind ik ook het mooist.

4 jaar geleden

1,- bij wibra zijn ideaal

4 jaar geleden

1,- bij wibra zijn ideaal
Zijn dit soort hangertjes niet te groot voor de kleertjes? Ben al weken op jacht naar DE JUISTE hangertjes en kom deze veel tegen. Maar ben juist zo bang dat ze te groot zijn 😅

4 jaar geleden

Reactie op Anniejannie

Zijn dit soort hangertjes niet te groot voor de kleertjes? Ben al weken op ...
Ja me dochter heeft ze ook 4 jr geleden ook gekregen! Echt ideaal🥰 zitten 5/6 op een pak zijn er in roze wit mint blauw grijs

4 jaar geleden

Ja me dochter heeft ze ook 4 jr geleden ook gekregen! Echt ideaal🥰 zitten ...
🏃🏾‍♀️ annie boekt meteen een afspraak bij de wibraaaa.. Dankjewel

4 jaar geleden

HEMA en Wehkamp online baby hangers