6 Reacties
8 maanden geleden
Dit is inderdaad veel oorsmeer. Is het van een loopoor? Ik herken het gemodderen met HA en KNO. Gekke was toen we eindelijk bij de KNO waren, hij zoiets had van, waarom ben je niet eerder gekomen. Ja we werden niet doorgestuurd...
Maar onze jongste heeft buisjes gekregen toen hij net 1 was. Na continu oorontstekingen en antibiotica die niet altijd meer goed aansloeg. Nu binnenkort voor 2e keer buisjes. Ik kijk er naar uit. Hij hoort dan beter, voelt zich fitter. Want ook zonder echte ontsteking maar wel vocht erachter. Kan iemand zich er toch wat belabberd door voelen. Zo ook je kinderen.
Ga je altijd naar dezelfde huisarts? Je kan misschien via de praktijk eens bij een andere huisarts langs gaan? Hielp hier echt. Of een keer in het weekend met je kind naar de huisartsenpost gaan. Zo zonde zijn als dit nodig is, maar mocht ze dan echt weer beroerd zijn, gewoon doen en niet wachten tot het maandag is. Dan zien ze wat sneller de ernst in bij de HA. En ook dan kan er misschien meteen een KNO in dienst even kijken.
8 maanden geleden
Reactie op MamaHH
Dit is inderdaad veel oorsmeer. Is het van een loopoor? Ik herken het gemod ...
Toch fijn om een reactie te lezen. Voor ons zoontje kunnen we 14 mei terecht, we hebben al 3x bij de KNO gezeten en meerdere keren op de spoed en niemand doet iets. Juist onze huisarts vindt dat hij buisjes moet krijgen, ben er nu ook wel helemaal klaar mee. Ga er even flink werk van maken
7 maanden geleden
Als je al doorverwezen bent , kan je ook vragen om een andere verwijzing. Wij zijn ivm wachttijden ziekenhuis naar Bergman Clinics gegaan. Hier hebben ze ook een kno poli. Sterkte. Bizar dat ze zo lang wachten. Kunnen ze motiveren waarom ze niet willen interveniëren? Wat is de contra indicatie of waar zijn ze bang voor?
7 maanden geleden
Is het niet zo dat als je eenmaal bij de kno arts onder behandeling bent dat je voor je andere kindje bijvoorbeeld sneller doorverwezen wordt?
Onze dochter had ook altijd verhoging en koorts door oorontstekingen rond haar 1e verjaardag. Zij is vrij snel doorverwezen en was vrij snel aan de beurt voor buisjes.
Kan je niet aangeven dat bij jouw jongste de klachten precies het zelfde waren en dat je niet langer wil wachten. Wellicht dat je dan sneller een doorverwijzing krijgt?
Maar misschien heb je dat al gedaan natuurlijk.
7 maanden geleden
Reactie op H0bbezak
Is het niet zo dat als je eenmaal bij de kno arts onder behandeling bent da ...
Wat een lieve reactie, heb ik idd gedaan. Onze oudste is afgelopen vrijdag geopereerd, forse neusamandel en veel troep/vocht achter het oor. Nu na 5 dagen nog steeds koorts. Zal straks even KNO bellen. Onze jongste wordt ook in de gaten gehouden nu!