Dag allen heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Ons dochtertje van bijna 15 weken heeft al 3 weken lang verhoging (schommelt tussen 37.5 & 37.7). Ze drinkt halve flessen, spookt heel veel in de nacht en heeft vorige week een kuur gekregen vanwege een oorontsteking. Donderdagavond was de laatste dosis, de arts had haar oren bekeken en haar ene oor zag er weer goed uit maar haar andere oor kunnen ze steeds niet in kijken vanwege het vele oorsmeer dat ervoor zit. Mijn gevoel zegt dat er nog steeds iets van een ontsteking zit, ze krijst niet meer zo extreem maar ze is nog steeds heel ontevreden, slaapt slecht, drinkt halve flessen en ik heb zelfs het gevoel dat ze mij helemaal niet goed hoort?!
Woensdag moeten we met ons zoontje ( wordt in mei 3 jaar) weer naar de huisarts, want ook hij had een dubbele oorontsteking. Hij mag 14 mei voor de 3e keer naar de KNO-arts en lijkt EINDELIJK buisjes te krijgen na 2,5 jaar tobben. Per jaar heeft hij zo'n 8 kuren en sinds 21 december is zijn rechteroor op en af rood/dof en ontstoken, ook loopt zijn spraak wat achter. Ik werd constant weggezet als moeder en kreeg steeds weer een kuur mee ondanks meerdere keren via de HAP gegaan.
Nu ben ik bang dat mij dochtertje van 3 maanden ditzelfde gaat meemaken. Mijn man heeft ook vaak vocht achter zijn oren en heeft een periode erge tinnitus gehad door vocht achter het oor. Ook hij heeft nu een afspraak voor volwassenen buisjes.
Hebben jullie er ervaring mee bij je oudste kindje of momenteel met een baby die ook constant verhoging had of veel oorsmeer waardoor het niet goed zichtbaar was of dovig leek/lijkt te zijn?
De gehoortest na de geboorte was trouwens helemaal goed.
Ben gewoon een beetje radeloos en doodmoe.
Het kan trouwens niet van een koemelkallergie komen, want ze zit al op volledig koemelkvrije voeding (Neocate) en heeft maagzuurremmers (Nexium).