Ik vroeg me af wat jullie denken dat beter is.. (of misschien hebben jullie ervaring?) de kleine slaapt nu nog bij ons maar na een kleine verbouwing moet zij óf wij naar de bovenste verdieping.
Wij hebben op de eerste een badkamer en slaapkamer en de tweede hetzelfde..
we twijfelen erg of we juist zelf of haar boven laten slapen..
Evt kunnen we met de verbouwing rekening houden met een extra slaapkamer voor een tweede (zijn we nog niet over uit😅) maar ik zou het ook niet erg vinden als ze een kamer moeten delen, deze is namelijk best groot en zolang ze mini zijn wil ik ze toch op onze kamer hebben..
Ben benieuwd naar jullie ideeën🥰
Het ligt eraan of de zolder goed geïsoleerd is. Uit ervaring weet ik dat de zolder zomers erg warm kunnen zijn en swinters erg koud. Wij kunnen beter onze temperatuur regelen dat die kleintjes. Onze kleine slaapt bij der opa en oma op zolder in een hele dikke slaapzak zodat ze het niet koud krijgt, maar merk dat ze een dunnere slaapzak lekkerder vind zitten.
Het word nog verbouwd en compleet geïsoleerd .. er zit ook nog een bergzolder boven die eea tegen gaat houden..
maar sommige zeggen als brand uit breekt slaap je beter zelf helemaal boven, andere weer ivm inbraak beter beneden..🤷🏻♀️🤷🏻♀️