Hoi hoi,
Ik vroeg me dit al een keer eerder af maar doordat mijn zusje het vandaag zag en vroeg waarom hij zo deed, werd ik weer bezorgd.
Als ik eten geef aan mijn zoontje; of een flesje trilt hij soms echt een seconde. Alsof hij iets zuurs heeft gegeten ofzo.
Nu vroeg me zusje is het geen epilepsie, waardoor ik nu helemaal ongerust ben. Ik heb er nooit aan gedacht eigenlijk omdat het a niet ernstigs lijkt, b alleen zijn hoofdje trilt dus niet zijn lichaam. Het lijkt ook alsof hij het bewust doet. Ik het het e.e.a gegoocheld en dan lees ik dat sommige baby’s het doen als ze plassen. Dat is voor mij moeilijk in te schatten.
Wie herkent dit? Ik ga dit denk wel deze week aankaarten bij het CB, heb toevallig een afspraak staan.
Ik herken het wel, mijn zoontje doet dat ook vaak idd als hij moet plassen. Misschien is het dat ook bij jouw zoontje. Ik zou me niet zo druk maken hoor. Vraag het even na bij het cb of bij de huisarts voor de zekerheid, zal vast niks zijn.
Ja mijn dochtertje doet dat ook. Of iets wat klinkt als hoe jij het beschrijft. Heb het bij het cjg gevraagd maar die herkende het niet. Inderdaad meten eten of flesje maar ook niet altijd. Beetje koude rilling-achtig? Maar inderdaad wel bewust. Geen idee dus wat het is
Hier precies hetzelfde! Ook tijdens 't eten. Ik heb me er nog geen seconde druk om gemaakt.. Ze eet ook gewoon verder daarna, dus volgens mij weinig aan de hand :) soort van koude rilling lijkt het
Ik herken het wel, mijn zoontje doet dat ook vaak idd als hij moet plassen. ...
Jaa ik moet er echt even op letten als hij gaat plassen dan; want ja als hij een luier om heeft en een broek zie je niet dat hij aan het plassen is, maar zodra hij gaat trillen weer zal ik direct voelen om de luier warm aanvoelt.
Hier precies hetzelfde! Ook tijdens 't eten. Ik heb me er nog geen seconde ...
Juist!! Ik maakte me nooit zorgen hoor, totdat me zusje erover begin omdat ze het zag en nu ben ik dus soort van erg ongerust. Misschien moet ik me niet zo druk maken dan..
Juist!! Ik maakte me nooit zorgen hoor, totdat me zusje erover begin omdat ...
Hi! Hier doet onze kleine dat ook. Met de dokter over gehad en dat is volkomen normaal.
https://www.kinderneurologie.eu/ziektebeelden/geenepilepsie/shudderingattacks.php