15 Reacties

2 jaar geleden

K herken het niet, maar probeer het een keertje te filmen, zodat ze het beter kunnen beoordelen.

2 jaar geleden

Ik herken het wel, mijn zoontje doet dat ook vaak idd als hij moet plassen. Misschien is het dat ook bij jouw zoontje. Ik zou me niet zo druk maken hoor. Vraag het even na bij het cb of bij de huisarts voor de zekerheid, zal vast niks zijn.

2 jaar geleden

Mijn zoontje doet t ook altijd als ie plast

2 jaar geleden

Ja mijn dochtertje doet dat ook. Of iets wat klinkt als hoe jij het beschrijft. Heb het bij het cjg gevraagd maar die herkende het niet. Inderdaad meten eten of flesje maar ook niet altijd. Beetje koude rilling-achtig? Maar inderdaad wel bewust. Geen idee dus wat het is

Reactie op 1990KL

Ja mijn dochtertje doet dat ook. Of iets wat klinkt als hoe jij het beschri ...
Zo’n koude rilling bibber doet mijn zoontje ook vaak als hij in zijn eetstoeltje zit

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde! Ook tijdens 't eten. Ik heb me er nog geen seconde druk om gemaakt.. Ze eet ook gewoon verder daarna, dus volgens mij weinig aan de hand :) soort van koude rilling lijkt het

2 jaar geleden

Reactie op Linda van Gompel

Ik herken het wel, mijn zoontje doet dat ook vaak idd als hij moet plassen. ...
Jaa ik moet er echt even op letten als hij gaat plassen dan; want ja als hij een luier om heeft en een broek zie je niet dat hij aan het plassen is, maar zodra hij gaat trillen weer zal ik direct voelen om de luier warm aanvoelt.

2 jaar geleden

Reactie op 2021Baby1

Mijn zoontje doet t ook altijd als ie plast
Hmm, en hoe kwam je erachter dan?

2 jaar geleden

Reactie op 1990KL

Ja mijn dochtertje doet dat ook. Of iets wat klinkt als hoe jij het beschri ...
Jaa precies, wij volwassen zouden het doen als we het koud hebben ofzo, maar dat kan het niet zijn. De woonkamer is aardig warm hier.

2 jaar geleden

Reactie op Ikke91

Hier precies hetzelfde! Ook tijdens 't eten. Ik heb me er nog geen seconde ...
Juist!! Ik maakte me nooit zorgen hoor, totdat me zusje erover begin omdat ze het zag en nu ben ik dus soort van erg ongerust. Misschien moet ik me niet zo druk maken dan..

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Zo’n koude rilling bibber doet mijn zoontje ook vaak als hij in zijn eetsto ...
Ja hier gebeurde dat toen hij in zijn eetstoeltje zat, ik gaf hem dus geprakte banaan, en hij begon te rillen.

Reactie op Soraya01

Ja hier gebeurde dat toen hij in zijn eetstoeltje zat, ik gaf hem dus gepra ...
Geen idee waarom ze dat doen, mama zei het begin er laatst ook over maar ik weet zeker dat het niet van de kou is..

2 jaar geleden

Als ik denk wat je bedoeld mijn dochtertje doet dit ook alleen als ze moe is. Als dus dat doet dan weet ik dat ze wilt gaan slapen

2 jaar geleden

Reactie op Soraya01

Juist!! Ik maakte me nooit zorgen hoor, totdat me zusje erover begin omdat ...
Hi! Hier doet onze kleine dat ook. Met de dokter over gehad en dat is volkomen normaal. https://www.kinderneurologie.eu/ziektebeelden/geenepilepsie/shudderingattacks.php

6 maanden geleden

Hallo, mijn baby van 8maanden doet ook zoiets. Is het bij de jouwe al vanzelf verdwenen?