42 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben de stokke Flexi bath: ideaal!

5 jaar geleden

5 jaar geleden

Moet het badje niet op sta hoogte?

5 jaar geleden

Ik ga denk ik voor de Schnuggle, klein badje en heeft veel minder water nodig. Denk dat we ook vaak met haar gaan douchen in plaats van in bad doen.

5 jaar geleden

Reactie op lalalola

Ja sowieso voor de kraamhulp de eerste week.

5 jaar geleden

Reactie op lalalola

Wij zetten hem op het aanrecht of op de eetkamer tafel

5 jaar geleden

Wat wij vorige keer deden en nu weer doen; het badje op de kledingkast zetten. En een onderstel dat je kan inklappen/poten die je eronder uit kunt halen. Overigens kun je ook een opvouwbaar badje nemen en deze op de commode zetten wanneer je hem gebruikt 馃槈

5 jaar geleden

Twistshake.com heeft een heel handig leuk klein opvouwbaar badje. Is eventueel een idee! Het is dat wij er al eentje gekregen hadden anders had ik zeker deze aangeschaft voor in ons appartement.

5 jaar geleden

Wij hebben zelf een zeer kleine badkamer dus badderen kon daar al niet. In de kraamweek babybadje gebruikt maar daarna eigenlijk voornamelijk gedoucht met onze dochter. Wij vonden het babybadje te omslachtig. Toen ze rechtop kon zitten kochten we een wasmand bij IKEA (zoals op de foto). Kostte een paar euro en super goede aankoop geweest aangezien we geen bad hebben. We zette het in de douche cabine waardoor ze toch kon badderen.

5 jaar geleden

Wij willen douchen met de baby, weet kraamzorg ook al dus dat gaan we met ze oefenen in de kraamweek :) Op den duur wil ik wel Stokke Flexibath (een opvouwbaar badje) kopen als de baby kan zitten. Dan kan hij lekker in het water spelen. Die kan je ook in de tuin zetten of meenemen op vakantie.

5 jaar geleden

Vraag even na wat er van de kraamzorg moet. Ik wou ook niet echt een badje, had een tummytub voor de kraamweek geregeld voor in ons bad of op tafel. Wouden liever douchen. Maar ik moest een badje met standaard aanschaffen. Dus weet niet wat de eisen zijn, maar iets om rekening mee te houden.

5 jaar geleden

https://www.vanastenbabysuperstore.nl/opvouwbaar-bad-oxo-tot-grey Wij hebben dit opvouwbaar badje gekocht. Wij wonen ook niet zo groot.

5 jaar geleden

Wij gaan voor de kraamweek weer voor de tummy tub. Eigenlijk gebruikten we hem zelf nooit voor de kleine; gingen met hem in bad of douche vonden we fijner

5 jaar geleden

Reactie op Kim La Grande

Vraag even na wat er van de kraamzorg moet. Ik wou ook niet echt een badje, ...
Tummytub wordt bijna niet meer gebruikt begreep ik van de kraamzorg. Ik zou een badje doen, leer je meteen hoe dit handig kan. En evt een emmer is zo bijgehaald ;)

5 jaar geleden

https://www.mamaloesbabysjop.nl/bo-jungle-b-bath-bear-grijs-badje-b400600?gclid=CjwKCAjw07qDBhBxEiwA6pPbHj4kqn9u_YrRf5bSkhvhn9WyVvkXlDmOxOUrYeSeIJs_dKHvbsNbyRoC1fwQAvD_BwE Ik ga voor eentje van Bo Jungle. Onderstel kan je makkelijk opvouwen en wegzetten. Het badje zelf is vrij groot maar dat wilde ik net, kan hij lang in (babykuipje zit er ook meteen bij voor de eerste weken of maanden)

5 jaar geleden

Wij hebben deze van skip hop op de lijst staan, niet zo supergroot, kan je overal opzetten en heeft een ingebouwd zitje voor verschillende leeftijden...

5 jaar geleden

Wij hebben ook een onhandige kleine badkamer/douche (bak heel ondiep) en lastige wastafel. Ik vond het vorige keer een enorm gedoe dat badje, vooral legen zonder dat alles eronder zit. Letterlijk 2 keer gebruikt in de kraamweek. Hadden ook een tummytub in huis al, dat ging zoveel makkelijker. Badje dus weg gedaan, koop nu ook geen nieuwe. Ik ging/ga eigenlijk altijd douchen met m'n zoontje. Dat zal met m'n dochter straks net zo gaan. Als de kraamzorg het een probleem vindt dat er geen 'normaal badje' is, dan zie ik het dan wel. De vorige kraamzorg vond het in elk geval geen probleem. Lijkt me beetje kolder dat op moment dat zij de deur uit is, het bad er meteen achteraan kan馃槅

5 jaar geleden

Je kan de badje van stokke nemen die kan je lekker opvouwen en zelfs inklappen met de standaard samen super handig en vooral als je geen ruimte hebt. Wel moet je de standaard appart aanschaffen. 馃グ馃 https://www.stokke.com/NLD/nl-nl/badje/stokke-flexibath/5315.html

5 jaar geleden

Reactie op Kim La Grande

Vraag even na wat er van de kraamzorg moet. Ik wou ook niet echt een badje, ...
Oh ok, 3 jaar geleden was de tummy tub geen probleem. Wij gaan niet een badje aanschaffen alleen maar voor die ene week dat de kraamzorg er is.

5 jaar geleden

Reactie op Semanur

Je kan de badje van stokke nemen die kan je lekker opvouwen en zelfs inklap ...
Helaas is er voor de stokke flexibath xl geen standaard 馃槩. Kwam daar dus pas achter toen we die al hadden besteld.