51 Reacties

5 jaar geleden

Wil je met of zonder beeld?

5 jaar geleden

Toevallig net een van luvion besteld, met camera en app voor op je telefoon. Bij bol.com is vandaag veel van dat in de aanbieding, wel echt de moeite om te kijken!

5 jaar geleden

Wij hebben bewust zonder beeld gekozen. Wij hebben de Alecto DBX 88 met eco stand. Op de eco stand staat de babyfoon uit, tenzij er hard geluid is of vaker achter elkaar geluid. Zo hoor je niet elk kuchje door de babyfoon. Bevalt erg goed.

5 jaar geleden

Reactie op Esli1234

Wij hebben bewust zonder beeld gekozen. Wij hebben de Alecto DBX 88 met ec ...
En werkt ook goed als je bij de buren op visite bent 馃槈

5 jaar geleden

Reactie op Bommetje91

Toevallig net een van luvion besteld, met camera en app voor op je telefoon ...
Denk wel goed na over de beveiliging. Goed wachtwoord en op welk netwerk je zit.

5 jaar geleden

Wil je met of zonder beeld?
Ik twijfel nog 馃槼

5 jaar geleden

Reactie op Esli1234

Denk wel goed na over de beveiliging. Goed wachtwoord en op welk netwerk je ...
Ja ik weet ook niet of we de app zelf echt gaan gebruiken, maar de kwaliteit van luvion is wel goed en deze qua bereik en extras ook net wat beter dan die zonder app ^^

5 jaar geleden

Ik heb de motorola mbp 36s. Vind het een topding馃憤馃徎

5 jaar geleden

Wij hebben de miniboss. Echt heel blij mee

5 jaar geleden

Alecto dbx 85, wij hadden deze met de vorige keer, overgenomen van onze familie, maar die wordt slecht en bevalt heel goed. Hoef geen camera!

5 jaar geleden

deze hebben wij besteld

5 jaar geleden

Wij zoeken een babyfoon zonder camera. Heeft iemand goede tips?馃槉 als ik Google en wat vergelijk kom ik op een alecto uit die ook liedjes kan afspelen. Dat leek me wel handig. Maar geen idee of dat echt zo is!

5 jaar geleden

Wij hebben de Hello baby babyfoon van bol.com. Prima babyfoon

5 jaar geleden

De Alecto eco met display is een top ding zonder camera. Met temperatuur aanduiding en nachtlampje met sterretjes. Ik heb 'm thuis en ook op m'n werk, werkt super. De muziekjes zijn wel leuk, maar m'n dochter vindt het niks haha maar kan denk ik best handig zijn.

5 jaar geleden

Reactie op kiekzz

deze hebben wij besteld
Deze hebben wij ook gekocht, wij hadden er goede dingen over gehoord en gelezen.

5 jaar geleden

Reactie op Bommetje91

Toevallig net een van luvion besteld, met camera en app voor op je telefoon ...
Welke heb je dan? Ik wil er ook graag 1 met app voor op de telefoon

5 jaar geleden

Reactie op Sellie21

De Alecto eco met display is een top ding zonder camera. Met temperatuur aa ...
Volgens mij is dat inderdaad degene die ik gezien had! Fijn om te horen dat hij zo bevalt. Je hebt me overtuigd. Het wordt deze 馃槉馃槀

5 jaar geleden

Wij hebben de Philips avent met 3,5 inch scherm

5 jaar geleden

Reactie op caatjevl

Welke heb je dan? Ik wil er ook graag 1 met app voor op de telefoon
Deze hebben wij besteld. Wordt als het goed is morgen geleverd, dus ik kan nog niet aangeven hoe goed hij is en of alles werkt 馃槈