30 Reacties

5 jaar geleden

Als je met camera wil zou ik luvion aanraden. Gebruiken wij op het werk en heb ik voor onze uk ook aangeschaft. Zonder camera, geen idee🙈

5 jaar geleden

Wij hebben een luvion essential gekocht voor mn eerste zoon! Nu voor mn dochter hebben we er 1 bij gekocht 🤗 Het beeld is heel duidelijk, er zit een goede beweeg- en geluidssensor in en zonder het liedje er op (zitten er 3 op) kan mn zoon niet slapen! We zijn van een appt naar een groot huis met tuin verhuisd en heb nog steeds overal bereik 🙌🏻

5 jaar geleden

Zonder camera, met sterrenprojector en niet-afluistergevaarlijk: Philips avent

5 jaar geleden

Ik ben voor de Alecto DVM 200 gegaan omdat je de camera op afstand kan besturen en het scherm net even wat groter is dan de luvion essential (maar niet te groot). Ik denk dat je met beide wel een goede koop hebt, ze komen beide heel goed uit verschillende tests.

5 jaar geleden

Ik ben ook voor de luvion gegaan ik wilde de essential maar vorige week had prenetal een Luvion de luxe in de aanbieding dus die gelijk gescoord. - ik wilde met camera en scherp beeld - ik wilde hem kunnen uitbreiden - ik wilde een ruim bereik Daarom heb ik voor Luvion gekozen

5 jaar geleden

Wij gaan ook voor de Philips Avent. Ik wilde graag een babyfoon met goed geluid, geen afluister mogelijkheid en geen storingen. Bij de eerste ook een Philips Avent, super tevreden over. Bij de eerste nu nog de babyfoon in gebruik dus voor deze baby een tweede aangeschaft.

5 jaar geleden

Wij hebben de Alecto DBX-85 ECO DECT. Die is heel fijn. Bewust gekozen voor eentje zonder camera ivm straling wifi.

5 jaar geleden

Wij hebben luvion grand elite 3. Ik zou goed kijken als je er een aanschaft of ook de nachtcamera goed werkt... Wij hebben er meerdere gezien maar veel gaven slecht beeld als de slaapkamer donker was

5 jaar geleden

Wij zijn voor deze gegaan. Wij wouden heel bewust geen babyfoon met camera omdat je dan toch telkens op dat beeldscherm zit te turen. Bereik is goed, prijs is leuk, makkelijk in gebruik en het uiltje ziet er ook nog eens leuk uit ☺️

5 jaar geleden

Ga niet voor een Luvion. Beloven je een topbereik.... Onze luvion essential begint in de voortuin al te haperen 😔

5 jaar geleden

Reactie op petra2309

Ga niet voor een Luvion. Beloven je een topbereik.... Onze luvion essential ...
Onze Luvion doet het in het hele huis prima🤷‍♀️ Als je voor buitenshuis wilt, moet je idd wel goed kijken naar of ze daar ook speciaal voor zijn gemaakt. Buitenmuren zijn vaak net een stap te ver voor een 'gewone' babyfoon.

5 jaar geleden

Wij hebben onlangs HelloBaby aangeschaft na positieve verhalen van een vriendinnetje! Je kan er evt meerdere cameras op aansluiten en ik heb de gene gekozen die je ook nog op af stand kan draaien, ideaal!

5 jaar geleden

DBX-88 eco DECT babyfoon met display Top ding! Gebruiken we ook op het kinderdagverblijf. Sterrenlampjes vond m'n dochter ook fijn toen ze wat groter was. Kan ook nog muziekjes afspelen als je zou willen. En er door praten, ideaal als ze groter zijn en gaan rekken en 100x roepen haha

5 jaar geleden

Wij gaan voor de luvion

5 jaar geleden

5 jaar geleden

Wij hebben één met vox functie, dan kan je video signaal aan en uitschakelen en wordt de baby niet constant blootgesteld aan de straling. Vele babyfoons hebben die optie.

5 jaar geleden

Als tip van de verlosmoeder op YouTube.

5 jaar geleden

Luvion essential

5 jaar geleden

Luvion Essential, zie dat er al meerdere deze opnoemen. Al 2 jaar schik van, en er zijn meerdere camera’s op aan te sluiten. Hoef dus nu alleen een camera bij te kopen en ik kan beide meisjes straks op 1 scherm in de gaten houden 😄

5 jaar geleden

Avent