30 Reacties
5 jaar geleden
Als je met camera wil zou ik luvion aanraden. Gebruiken wij op het werk en heb ik voor onze uk ook aangeschaft.
Zonder camera, geen idee🙈
5 jaar geleden
Wij hebben een luvion essential gekocht voor mn eerste zoon! Nu voor mn dochter hebben we er 1 bij gekocht 🤗 Het beeld is heel duidelijk, er zit een goede beweeg- en geluidssensor in en zonder het liedje er op (zitten er 3 op) kan mn zoon niet slapen! We zijn van een appt naar een groot huis met tuin verhuisd en heb nog steeds overal bereik 🙌🏻
5 jaar geleden
Zonder camera, met sterrenprojector en niet-afluistergevaarlijk: Philips avent
5 jaar geleden
Ik ben ook voor de luvion gegaan ik wilde de essential maar vorige week had prenetal een Luvion de luxe in de aanbieding dus die gelijk gescoord.
- ik wilde met camera en scherp beeld
- ik wilde hem kunnen uitbreiden
- ik wilde een ruim bereik
Daarom heb ik voor Luvion gekozen
5 jaar geleden
Wij hebben de Alecto DBX-85 ECO DECT. Die is heel fijn. Bewust gekozen voor eentje zonder camera ivm straling wifi.
5 jaar geleden
Wij zijn voor deze gegaan. Wij wouden heel bewust geen babyfoon met camera omdat je dan toch telkens op dat beeldscherm zit te turen. Bereik is goed, prijs is leuk, makkelijk in gebruik en het uiltje ziet er ook nog eens leuk uit ☺️

5 jaar geleden
Reactie op petra2309
Ga niet voor een Luvion. Beloven je een topbereik.... Onze luvion essential ...
Onze Luvion doet het in het hele huis prima🤷♀️
Als je voor buitenshuis wilt, moet je idd wel goed kijken naar of ze daar ook speciaal voor zijn gemaakt. Buitenmuren zijn vaak net een stap te ver voor een 'gewone' babyfoon.
5 jaar geleden
DBX-88 eco DECT babyfoon met display
Top ding! Gebruiken we ook op het kinderdagverblijf.
Sterrenlampjes vond m'n dochter ook fijn toen ze wat groter was. Kan ook nog muziekjes afspelen als je zou willen. En er door praten, ideaal als ze groter zijn en gaan rekken en 100x roepen haha
5 jaar geleden
Wij hebben deze gekocht, is nu afgeprijsd:
https://www.prenatal.nl/slapen-en-thuis/slapen/babyfoons/premaman-babyfoon-p43427-5237556.html/?utm_source=google&utm_medium=shopping&utm_campaign=surfaces&utm_content=gratis_google_shopping_clicks&gclid=CjwKCAjwjbCDBhAwEiwAiudByxWvFOMTWKUpOkUqkOAm5PZX7a_3BWNiQjLLIwHBdaCcJ8iOplY7choCuJUQAvD_BwE
We hebben hem nog niet in de praktijk gebruikt, maar wel uitgeprobeerd. Werkt prima. Met camera, thermometer, terugpraatfunctie. Bereik is goed.