8 Reacties

5 jaar geleden

Ik kan je niet helpen met een ervaring hierover. Ik ken het namelijk niet. Wat is het? 馃檲 Ik ben zwanger van m'n 2e.

5 jaar geleden

Reactie op MamaHH

Ik kan je niet helpen met een ervaring hierover. Ik ken het namelijk niet. ...
Voor alles te stomen en mixen wanneer ze groentepap beginnen eten en fruitpap 馃槉

5 jaar geleden

Ik had een andere, wel ideaal, maar die van ons was best klein qua inhoud, dus ik kookte liever een grote pan en vroor dan veel in馃槄 dus als tip zou ik zeggen, kijk vooral naar de inhoud! Of je moet voor elk hapje apart koken, maar ik vond dat wel veel werk voor die paar hapjes die ze maar nemen!

5 jaar geleden

Reactie op OurLittleDream

Voor alles te stomen en mixen wanneer ze groentepap beginnen eten en fruitp ...
Aahhh ik wist niet dat daar een apparaat voor bestond! Bij m'n eerste kookte ik gewoon wat extra groente van wat wij ook aten en dat kreeg hij dan. Dan at hij met de pot mee zeg maar. Ga ik nu ook weer doen.

5 jaar geleden

Ik hrb de ze ook vind gem geweldig. Wij gebruiken de mixer ook voor ons haha soep, dipsauzen etc haha het bespaard heel wat plaats want je hebt geen andere machines meer bodig zoals serilator en flessenverwarmer. Alleen zijn de stoommandjes een beetje klein maar als je die met drie hebt is het goed te doen. Ik raad hem zeker aan!

5 jaar geleden

Ik heb deze gehad, maar ik vond het te veel gedoe om op deze manier hapjes te maken. Ik vind groente/fruit koken en pureren met de staafmixer een stuk makkelijker en sneller. De losse mandjes zijn erg klein, dus meestal haalde ik de plateaus eruit zodat ik in een keer een grote portie kon maken. Bovendien is het een groot apparaat met veel onderdelen die allemaal na gebruik schoongemaakt moeten worden. Na een half jaar heb ik de Babymoov weer verkocht 馃槄

5 jaar geleden

Mijn zoontje heeft eigenlijk maar een paar maanden van dit soort hapjes gegeten, ze gaan toch vrij snel rijst en groenten mee-eten met de rest van het gezin. En een broodkorst, banaan, enz. Ik zou dit niet kopen

5 jaar geleden

Heb hem zelf niet, maar ik begreep dat je er ook mee kan steriliseren van flesjes speentjes etc. en flesjes kan verwarmen. Dat lijkt me fijn, dat je het voor "alles" kan gebruiken.