25 Reacties

5 jaar geleden

Dockadot deluxe+ (voorheen sleepyhead!!)

5 jaar geleden

Konges Slojd😍 Handig en heeft super leuke printjes..

5 jaar geleden

Nope! Voedingskussen met een hoes er omheen en klaaaar! 👌🏼

5 jaar geleden

Kies wat je mooi vindt. Ik heb een zelfgemaakte en werkt ook prima. Doe er nog een hydrofiele luier onder mocht er gespuugd worden. Uitwassen worden ze niet mooier op, maar dat is een persoonlijke ervaring.

5 jaar geleden

Via een webshop door iemand gemaakt. Wel met goede stoffen gemaakt. En idd ook hydrofiele doek onder het hoofdje. Het is handig als de onderkant los kan en je het groter kan maken en de bovenkant niet te smal is.

5 jaar geleden

Kado gekregen, nauwelijks gebruikt... Vond t zelf onhandig en het kan ook onveilig zijn... Altijd in de gaten houden ☺️

5 jaar geleden

Ik zou voorzichtig zijn met een baby nestje hoe leuk en knus het er ook uitziet je moet echt constant zicht houden op je baby om het veilig te kunnen gebruiken ivm kans op rebreathing.

5 jaar geleden

Ik vind ze zo leuk ! En zo’n knus idee. Maar ik zou niet weten wanneer ik het zou gebruiken. Als ze erin liggen moet je voor de veiligheid zicht op ze hebben en mijn kindje slaapt sowieso enkel in haar bedje. Waar ik dus geen zicht op heb. En voor de korte momentjes in de box vind ik het best een uitgave.. ze zien zelf dan ook niets. Denk in de box hoes met Voedingskussen of voedingskussen en in bed dan een hemeltje. Die vind ik dus ook zo leuk ! Toch de rust en geborgenheid en een stukje veiliger.

5 jaar geleden

Ik heb er eentje gemaakt van een oud kussen, naar patroon van de ‘snuggle me organic’ (nagemaakt dus). Die heeft niet zo’n hoge rand dus minder kans op rebreathing. Bij de vorige had ik een voedingskussen met een deken eroverheen en dat werkte zo goed! Kon ze ook al een beetje omhoog gezet worden zodat ze meer kon zien na een paar weekjes.

5 jaar geleden

Heb er eentje zelf gemaakt. Er staat een heel makkelijk stappenplan op https://www.mysimplyspecial.com/diy-babynestje/ Weinig ervaring op de naaimachine en vond t heel goed te doen! Kun je precies stofjes kiezen die je leuk vindt. Heb ook zelf dekentjes, kruikzak, verschoonkussenhoes, mandje op de commode. Alles in hetzelfde thema.

5 jaar geleden

Ons babynestje heeft totaal geen hoge rand en is ook erg breed aan de bovenkant. Kans op rebreating lijkt mij net zo groot als in de wieg. Kraamzorg raadde het ook aan bij ons maar goed is alweer bijna 4 jaar geleden dus kan veel veranderd zijn. Wij hebben het heel veel gebruikt. Bij ons nog even in bed ''s morgens, op de bank erbij, in de box. Ze wilde heel veel bij ons zijn en zo kon zij even plat liggen, was ze bij ons maar niet constant tegen ons aan/in de armen. (was ook zomer) hand van ons bij dr of even praten en het was goed.

5 jaar geleden

Reactie op esfisa

Konges Slojd😍 Handig en heeft super leuke printjes..
Als ik deze Google zeggen ze dat hij volledig veilig is om in te slapen, dat zou ideaal zijn!

5 jaar geleden

Heb ondertussen wat meer onderzoek gedaan, pas op, alle fabrikanten zeggen dat het volkomen veilig is. Maar het wordt toch afgeraden om je kindje er in te laten slapen! Ik ga morgen weer verder met m’n onderzoek 🤪

5 jaar geleden

Ja. Mijn zoon is een jaar in geslapen,ook in ledikant ook in mijn bedje.

5 jaar geleden

sleepyhead deluxe 👌

5 jaar geleden

Wij hebben deze laten maken🥰....Op Facebook zie ik veel verschillende sites voorbij komen. Daar hebben wij deze ook laten maken, inmiddels is helaas de site verwijderd😕

5 jaar geleden

Done by deer. Wel wat prijziger maar je merkt dat het goede kwaliteit is.

5 jaar geleden

Kijk op insta bij brinasbabystuff, zij maakt hele setjes op aanvraag, specifieke kleur, motief, ontwerp etc.. dan kan je er nog van alles en nog wat bijpassend bij bestellen.