9 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Lewz
Hier hebben we de urban arrow met een adapter zodat de maxi cosi erin kan, ...
Bedankt voor je reactie. Oh wauw, die zijn nog een stuk duurder dan die van babboe :o
Het lijkt me wel heerlijk om niet voor alles de auto te hoeven pakken.
Neem je dan het onderstel en de adapters voor de maxi cosi mee voor als je ergens bent?
4 jaar geleden
Reactie op Nina 1234567890
Bedankt voor je reactie. Oh wauw, die zijn nog een stuk duurder dan die van ...
Ja echt heel veel mazzel hebben we ermee 馃槼
De adapter zit vast erin (kan er ook weer uit uiteraard) en de maxi cosi gaat ermee in en eruit. Super fijn om idd niet voor alles de auto te hoeven pakken!
We hebben een 2e hands, maar alle bakfietsen waar baby in mee kunnen zijn al heel fijn@ het vergroot de wereld. Succes met de beslissing!
4 jaar geleden
Reactie op Lewz
Ja echt heel veel mazzel hebben we ermee 馃槼
De adapter zit vast erin (kan e ...
Ohja tweedehands kan ook. had ik nog niet aan gedacht.
Vooral lekker een stukje fietsen lijkt me fijn. Vindt de oudste ook leuk.
Bedankt voor het meedenken!
4 jaar geleden
Wij hebben een bakfiets met een babymee erin. Dat is zo'n beugel voor de maxicosi inderdaad. Vanaf een maand of 3/4 kan je baby erin mee.
4 jaar geleden
Babyschaal hebben we nooit gehad en dus nooit gebruikt. Op een gegeven moment gebruikten we vaker het fietszitje voorop onze normale fiets afgewisseld met de maxicosi in de bakfiets als we langere stukken gingen fietsen . Tot 1 jaar paste hij er zeker in
4 jaar geleden
Mocht je in de stad wonen. In sommige steden heb je nu Cargoroo, ideaal voor dagje uit en stuk goedkoper dan aanschaf van een bakfiets.
4 jaar geleden
Reactie op eenmamavantwee
Mocht je in de stad wonen. In sommige steden heb je nu Cargoroo, ideaal voo ...
We zijn recent naar een dorp verhuisd馃槉
4 jaar geleden
Wij laten een bullit bakfiets in Duitsland maken. Dat is meer een sportief model. Daar is mijn vriend helemaal weg van, heeft hij vroeger als fietskoerier ook gebruikt. Inderdaad ook bizar duur, maar we zien het ook echt als tweede auto zeg maar. Handig voor uitstapjes met de baby, maar wij houden ook beiden van racefietsen en met deze willen dan ook tourtochtjes gaan maken, op de racefiets en mijn vriend dan met baby op de bullit. Zo hebben wij het voor onszelf goedgepraat om zoveel geld eraan uit te geven 馃檲
En er komt dan ook een steun in waar je het autostoeltje (maxi cosi) op vast kan maken inderdaad. Vanaf hoeveel maanden dat precies mag weet ik niet, 3 a 4 staat mij ook bij in ieder geval. Het duurt nog even voor de onze binnen is, dus hier nog niet relevant nu.
Succes en vooral veel plezier!!