15 Reacties

5 jaar geleden

Hoi, ik ben nu 5+1 week zwanger en ik heb sinds een paar dagen ook een zeurend gevoel ter hoogte van mijn blaas maar dan aan de zijkanten richting de liezen. Ik denk dat dit komt doordat je baarmoeder groeit? Bij mij helpt het om een beetje in beweging te blijven door te wandelen. En zeker af en toe je rust pakken

5 jaar geleden

Reactie op H0bbezak

Hoi, ik ben nu 5+1 week zwanger en ik heb sinds een paar dagen ook een zeur ...
Ja ik vermoed dat het komt omdat de baarmoeder groeit inderdaad. Ik probeer goed rust te pakken inderdaad, ik heb juist als ik een kwartier wandel of langer dat het meer lijkt te worden maar ga het eens goed in de gaten houden.

5 jaar geleden

Volgens mij hoor dit, ik heb er zelf ook last van. Soms ben ik bang dat er iets niet goed is maar zolang er geen bloedverlies is maak ik me nog niet zo druk. Overigens lees ik dat best veel hier last van hebben dus dan zal het wel kloppen toch? 🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Ik heb het ook, volgens mij zin het je banden die verslappen. Ik heb het ook als ik bv nies, net alsof er wat scheurt onder in mijn buik..

5 jaar geleden

Als je gaat zitten en je zit een tijdje en je gaat weer staan doet het dan een beetje snijdend pijn aan je stuitje? Zoja dan kan het je bekken zijn. Je bekkenbodem die normaal sterk is word tijdens een zwangerschap slapper en slapper. Helaas heb ik hier al 6 jaar last van met nog meer klachten erbij. Als het door blijft gaan moet je echt aan de bel trekken bij de huisarts of VK. Want doorlopen hiermee is niet goed.

5 jaar geleden

Ik ben morgen 5 weken en heb ook al last van mijn bekken. Ik herken dit van mijn vorige zwangerschappen. Maar echt luister naar je lichaam want door dat ik maar door ging heb ik nu een hernia. Nu is 't redelijk stabiel maar mijn jongste is al bijna 5 en pas sinds een jaartje is 't stabiel. Dus neem optijd rust en til niet te zwaar!

5 jaar geleden

Reactie op GBU

Ik ben morgen 5 weken en heb ook al last van mijn bekken. Ik herken dit van ...
Heel stom om te zeggen maar eindelijk iemand die hetzelfde ervaart. Ik heb al 6 jaar zenuwuitstralende pijn in beide benen. Tig behandelingen maar niks slaat aan pff. Wat heeft jou geholpen?

5 jaar geleden

Als je gaat zitten en je zit een tijdje en je gaat weer staan doet het dan ...
Nee ik heb geen pijn in mijn stuitje. Echt puur de liezen. Maar ga het in de gaten houden want ik heb wel ooit mijn bekken gebroken.

5 jaar geleden

Reactie op GBU

Ik ben morgen 5 weken en heb ook al last van mijn bekken. Ik herken dit van ...
Waar voel je de pijn dan precies als je zegt dat je last hebt van je bekken? Dit is mijn 1e zwangerschap dus geen idee waar je dat voelt. Ik heb mijn bekken ooit gebroken dus wil het wel in de gaten houden.

5 jaar geleden

Reactie op Zieox

Ik heb het ook, volgens mij zin het je banden die verslappen. Ik heb het oo ...
Vervelend dat jij het ook hebt, klinkt logisch idd verslappende banden.

5 jaar geleden

Volgens mij hoor dit, ik heb er zelf ook last van. Soms ben ik bang dat er ...
Zou mooi zijn als dit “hoort” 😁. Ergens fijn om te horen dat jij en anderen dit ook hebben hoe vervelend ook. Eens dat zolang je geen bloedverlies hebt dat het belangrijkst is. Ik begon me er een klein beetje druk om te maken omdat het langzaam meer wordt en van trekkend naar pijnlijk gaat en ik me afvraag wat het juiste is om te doen en waar dit heengaat aangezien ik pas 6 weken ben. Ik heb ooit mijn bekken en schaambeen gebroken dus wil het goed in de gaten houden.

5 jaar geleden

Ja, heb het ook en vorige zwangerschap ook. Trekt zelfs door een stukje mijn bovenbeen in. Vervelend, maar niet ernstig.

5 jaar geleden

Ja, heb het ook en vorige zwangerschap ook. Trekt zelfs door een stukje mij ...
O bizar sinds vanmiddag trekt het ook een stukje door mijn linker bovenbeen in! Dat stelt me gerust dat jij dat ook hebt. Iets met gedeelde smart is halve smart 😁

5 jaar geleden

Ik heb het ook. Steken aan lies. Was dadelijk paniek en internet opzoeken. Hetgeen het meest logische leek was inderdaad banden-/bekkenpijn. En doet inderdaad minder pijn als ik mijn knieën bij elkaar houdt. Ik vond het wel beetje ongeloofwaardig omdat het mij daar nog veel te vroeg voor leek (6weken) maar het is de 4e, dus daarom misschien. Ondertussen al verder naar heupen uitgebreid

5 jaar geleden

Herkenbaar! Niezen voelt naar. En mijn onderbuik voelt vaak een beetje “moe”