35 Reacties

5 jaar geleden

Wat voor andere bultjes? Ik ben laatst geweest voor genitiale wratjes... die hebben ze ook gebrand en bevroren.

5 jaar geleden

Vervelend voor je! Maar het ziekenhuis kan beter inschatten of het een risico is voor je kindje dan Google ;) Stoppen met googlen dus en kijk maar uit naar hoe fijn het na de operatie zal voelen!

5 jaar geleden

Ik heb dat ook vorige zwangerschap gehad en daarna en nu ook. Ik laat er niets aan doen want geen last van. Bloed niet ofzo. En zeker naar de bevalling toe wordt het toch erger met persen.

5 jaar geleden

Kan je eventueel iets nemen voor je stoelgang? Alles wat te verzachten?

5 jaar geleden

Niet onder de mes gaan, als je het hebt over genitale wratjes, het is niet veilig voor je kleine dus pas er mee op! Laat het weg stippen

5 jaar geleden

Reactie op Framboosje91

Wat voor andere bultjes? Ik ben laatst geweest voor genitiale wratjes... di ...
Mag ik vragen hoe je aan die genitale wratjes kwam want mijn huisarts heeft me door verwezen naar de dermatoloog want de huisarts twijfelt of het een genitale wratje is of een moedervlek of toch iets anders. Ik zou het raar vinden als het genitale wratje is want mijn partner heeft nergens last van. Dus maak me beetje zorgen kan je genitale wratjes krijgen van de zwangerschap?

5 jaar geleden

Reactie op Framboosje91

Wat voor andere bultjes? Ik ben laatst geweest voor genitiale wratjes... di ...
Ja die ook🙈 maar schaam me beetje voor dat🤦🏼‍♀️ heb maar 1 bed partner snap je, moeder maffia die zal wel denken ze deelt met iedereen haar lakens

5 jaar geleden

Reactie op Bb2

Ik heb dat ook vorige zwangerschap gehad en daarna en nu ook. Ik laat er ni ...
Ik wel! Bloeden enz

5 jaar geleden

Reactie op Bien1

Mag ik vragen hoe je aan die genitale wratjes kwam want mijn huisarts heeft ...
Ja kan juist wel zei me huisarts omdat wij vrouwen lagere weerstand hebben

5 jaar geleden

Reactie op Bb2

Kan je eventueel iets nemen voor je stoelgang? Alles wat te verzachten?
Heb ik al maar doet het nog meer pijn

5 jaar geleden

Reactie op Bien1

Mag ik vragen hoe je aan die genitale wratjes kwam want mijn huisarts heeft ...
Genitale wratten is een soa en krijg je dus altijd van iemand die het ook had. Het is een soort sluimerend iets wat ook veel later (bijv bij lagere weerstand bij zwangerschap ed) weer de kop op kan steken. Mega besmettelijk, dus ook goed opletten dat je man het niet alsnog krijgt 😉. Misschien is het wel iets heel anders, er zijn allerlei soorten 'flapjes' die je bij de anus kunt hebben. Het is iig nooit iets om je voor te schamen, zeker niet bij de dokter. Succes!

5 jaar geleden

Genitale wratten is een soa en krijg je dus altijd van iemand die het ook h ...
Ik heb 2 bultjes en die zitten niet bij mijn anus maar op mijn schaamlip heb nog nooit genitale wratjes gehad. Mijn partner wel een x 10 jaar geleden maar dat is voor mijn tijd kun je het dan als nog overdragen als je er voor behandeld bent? Sorry weet er niet zo veel van.

5 jaar geleden

Ik wel! Bloeden enz
Ai, dan kan je inderdaad niet anders dan iets aan laten doen. Best wel zo een kussen kopen om achteraf op te zitten. Kan je de week erna wel gebruiken

5 jaar geleden

Genitale wratten is een soa en krijg je dus altijd van iemand die het ook h ...
Ben ik het niet mee eens! Ik heb andere reden waarom ik het heb! Me partner heeft niks moet zich altijd laten checken op alles! 2x per jaar, bij mij heeft het een achterliggende oorzaak😉

5 jaar geleden

Reactie op Bien1

Ik heb 2 bultjes en die zitten niet bij mijn anus maar op mijn schaamlip he ...
Als je geen wratjes hebt kun je het niet overdragen. Net als bij een koortslip zeg maar. Er zijn mega veel 'bultjes' down there, bijna alles is onschuldig.

5 jaar geleden

Ben ik het niet mee eens! Ik heb andere reden waarom ik het heb! Me partne ...
Je kan ze echt alleen krijgen doordat je seks hebt met iemand die het HPV virus heeft, het is super besmettelijk dus oppassen dat je partner het niet krijgt of misschien heeft hij het juist aan je gegeven... Een andere mogelijkheid om het te krijgen is niet mogelijk...

5 jaar geleden

Reactie op Mamafav

Je kan ze echt alleen krijgen doordat je seks hebt met iemand die het HPV v ...
Ik heb op met mijn 30e zo'n uitstrijkje gedaan & toen had ik hpv hoge risico mocht ik ooit die wratjes krijgen dan heeft het bij mij iets met de baarmoeder te maken dat is wat mijn huisarts 4 jr geleden zei!

5 jaar geleden

Ik heb op met mijn 30e zo'n uitstrijkje gedaan & toen had ik hpv hoge r ...
Het HPV-virus dat baarmoederhals kan veroorzaken is een andere variant dan het HPV-virus dat genitale wratten (condylomata accuminata) veroorzaakt. Misschien heb je iets heel anders dan genitale wratjes! Dat kan natuurlijk ook.

5 jaar geleden

Het HPV-virus dat baarmoederhals kan veroorzaken is een andere variant dan ...
Me huisarts zei dat het daarvan was! Ik hoor het vrijdag wel bij de dermatoloog

5 jaar geleden

Me huisarts zei dat het daarvan was! Ik hoor het vrijdag wel bij de dermato ...
Zo is het, succes alvast