53 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben gekozen voor de Tutek Grander Play Black van Mamaloesbabysjop. Hebben 'm getest in de winkel en hij reed heerlijk soepel, heeft luchtbanden en is zeer compleet. Hebben zelf een maxicosi van het merk Maxicosi gekocht, omdat wij de maxicosi die bij deze 3 in 1 wagen zit een erg lichtgewicht vonden. De prijs van €499,99 is ook fijn!
5 jaar geleden
Ik heb voor mijn eerste zoon een Mutsy nio gekocht. Wat een top aankoop! Dat ding is echt in een mum van tijd in en uit geklapt en is zowel voor mij (1.72m) en mijn man (1.95m) goed qua hoogte. Stevige kinderwagen, absoluut waar voor je geld! We zullen hem ook gebruiken voor onze dochter 😍
5 jaar geleden
Wij zijn een van de vele mensen met een Joolz day3 🙈 nog altijd erg blij mee! Wij hebben heel wat wagens geprobeerd en in de auto gehesen, dat blijft toch de beste manier om er achter te komen wst de beste voor jullie is!
5 jaar geleden
Stokke! Ideale vracht mand (past zelfs een volle krat bier in qua grootte en gewicht. Is fijn voor lange mensen, gebruiksvriendelijk. Kwalitatief sterk. Luchtbanden. Straks design (al verschillen smaken) nadelen: duur en groot (ook ingeklapt) station wagen is fijn voor onderstel
5 jaar geleden
in het begin is hier een topic over geweest waar veel tips in werden gedeeld waar op te letten etc. Wie weet kan je daar ook wat tips uithalen. 😊
Wij hebben de Mutsy Igo, heel tevreden over! Onze dochter van 3 zit er nog steeds erg graag in dus dat wordt nog wat als de baby komt 🙈
Als je eenmaal een keus gemaakt hebt, goed kijken op verschillende sites. Wij hadden toen een kleur van het jaar ervoor (donkerblauw, bijna hetzelfde als dat jaar) en dat scheelde honderden euro's!
5 jaar geleden
Ik had me oog op een Joolz omdat mijn zusje die had met haar kleine. Hele fijne wagen maar wel heel prijzig.
In de winkel vonden wij een Day 3 met een kleur die uit het assortiment ging + black friday korting. Heel veel mazzel dus!
Ben er erg blij mij ook super voor lange mensen 😊
5 jaar geleden
Wij hebben de Joolz Day 3 gekocht. Ik wist niet dat die dingen zo duur konden zijn, maar deze werd door echt iedereen aangeraden. Kijk ook eens op marktplaats, daar staan soms bijna nieuwe wagens op voor de helft van het geld.
5 jaar geleden
Wij vonden het online te moeilijk en zijn naar Prénatal, babyplanet en Babydump gegaan (weekend voor de lockdown).
Wij hebben de Mutsy traveller ( https://www.baby-dump.nl/product/kinderwagens/13/traveller/57795/traveller-nu-met-joie-gemm-autostoel/57851/traveller-combi-blue/134044/ ) gekozen, deze is speciaal voor Babydump ontworpen en alleen daar te krijgen. €600 incl. Autostoel, voetenzak en luiertas! Wij vonden hem perfect qua hoogte, kwaliteit, gemak en prijs. Bij andere winkels konden ze ons geen gelijkwaardig aanbod doen dus we waren blij verrast!
Mooie grote wielen, die je super makkelijk eraf kan halen mocht je dat willen. Hij is stevig, makkelijk in en uit elkaar te klappen, de hoogte van de duwstang is super makkelijk te verstellen met n knopje in het handvat. Je kindje ligt in deze wagen wat hoger dan in andere wagens, dus lekker dicht bij je.
We zijn er wel achter dat het gewoon super persoonlijk is welke wagen je fijn vindt. Ik zou je adviseren om na de lockdown naar wat babyzaken te gaan en te testen welke je fijn vindt, online is dat namelijk niet te doen!