28 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb er nu 2 van de lidl gehaald, zitten prima. Ook 2 bij c en a, die spijkerbroek vond ik zelf wat minder zitten. Joggingbroek zat wel oke. Was alle 4 met buikband. Bij de spijkerbroeken zat er dan wel een knoop maar die gebruik je niet. En voelde ik ook (nog) niet tegen mijn buik😉.
Ben nu 6+4, maar pas nog in mijn stretch spijkerbroeken, wel zo handig met mn werk.
5 jaar geleden
He niet echt een jeans... Maar ik heb hiervoor een keizersnede gehad. Nu ook zes weken en ben echt fan van flared broeken. Die groeien heerlijk met je mee tijdens en na je zwangerschap. Voor drie tientjes heb je er al één van bymusthaves of www.modepand.nl. Ik vind dat zelf best een life safer. Want dat litteken is echt killing inderdaad met een knoop. Ik had de eerste drie maanden alleen maar comfy aan na de bevalling.
5 jaar geleden
Reactie op Liezz
Oehh welke heb jij gehaald bij de Lidl en klopt de maat een beetje? 😬
Deze heb ik besteld. Gebasseerd op de maat die ik nu ook qua broeken heb. Denk voor het eerste gedeelte prima, maar mochten mijn heupen breder worden gok ik dat een maat groter handiger is. Maar volgensmij kun je ze ook gewoon ruilen/terugsturen als ze niet passen..

5 jaar geleden
Reactie op Sevyfay
Ik vind die van de H&M fijn. Ook niet al te duur. Heb er de vorige hele ...
Na de 1e echo maar eens gaan kijken dinsdag want t is echt niet meer te doen ... 😫
5 jaar geleden
Ik vind de zwangerschapsleggings van H&M fijn. Met jurkjes. Broeken minder. Bij mijn eerste zwangerschap veel (erg dure) BH’s gekocht, ook om mee te voeden. Nooit gebruikt. Beter om te wachten want direct na de bevalling kunnen je borsten nog eens flink groter worden. Was vreselijk ook in de winkels. Mijn borsten waren ellendig gegroeid van 85E naar 95i en dat verkopen ze nergens. Tranen!
5 jaar geleden
Ik ga deze van de week halen. Ze hebben het ook in het zwart. Ik heb nog wat broeken van de eerste 2. En gelukkig ook nog een zwangerschaps winter jas. Mijn kindjes zijn van maart en april. En dit kindje van mei haha