14 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb deze gekocht bij petit amelie. Vind hem echt leuk en fijn zitten! Kost 95 euro. Minder dan alle andere die ik tegen kwam 馃槄

5 jaar geleden

Goeie topic! Ik zoek ook maar kan niks vinden

5 jaar geleden

Leen bakker heeft ze. Vind ze nog evengoed vrij prijzig hoor maarja als je sommige prijzen ziet 馃檲 Ik hou ondertussen marktplaats in de gaten en anders toch maar zwichten voor die van Leen

5 jaar geleden

Wij hebben een hangstoel bij de xenos gehaald. Kun je ook heerlijk in wiegen en onze pleegzoon van 9 wil er ook al graag in zitten nu en gaat straks de baby voorlezen zegt hij

5 jaar geleden

Marktplaats 馃槉

5 jaar geleden

Ik vind het ook lastig! Ik vind deze wel mooi en redelijk betaalbaar https://www.westwingnow.nl/schommelstoel-emilia-68827.html?simple=DEQ17ACT18950-85863&gclid=CjwKCAjwjbCDBhAwEiwAiudBywHkRsv6Td2gLl6HgUJDSErkDd05oeG1B9xO5jCGvViHuivjaoPR-BoCy8AQAvD_BwE. Maar ik zou 鈥榤 eigenlijk even willen testen maar dat kan natuurlijk niet online. Verder struin ik ook marktplaats af. Er staan hele mooie op van rotan maar ik ben bang dat de babykamer dan meteen helemaal vol is, lastig dus!

5 jaar geleden

Ik heb een rieten schommelstoel (gr枚nadal) van Ikea voor 149 euro gekocht. Leuk vachtje erop met een kussen en klaar is kees! Zal hem ook gebruiken voor mn dochtertje straks 馃

5 jaar geleden

Ikea!

5 jaar geleden

Jisk!

5 jaar geleden

Bij petiteamelie verkopen ze ze ook, voor 95 euro.

5 jaar geleden

Uiteindelijk na veel zoeken toch voor deze gegaan, mag hem morgen ophalen. Hopelijk zit hij ook fijn