18 Reacties
4 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/p/munchkin-10-delig-kinderservies-schaaltjes-lepeltjes/9200000038959196?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Ik gebruik de potjes met deksel munchkin. Pas 200 gr in maar niet veel meer. Ik ben er zeer tevreden over.
4 jaar geleden
Ik heb ze van de Zeeman, zijn goed stapelbaar in de vriezer. Zijn 2 voor 99cent
4 jaar geleden
Ik heb de bewaarpotjes van philips avent in 2 maten. Was een pakket en ben er super blij mee! Kan ik de vriezer, koelkast en magnetron dus super handig 😊
4 jaar geleden
Avent bewaar bakjes. Kan je stapelen, in koelkast, vriezer, magnetron, vaatwasser. Beste aankoop!
4 jaar geleden
De grote potjes van olvarit bewaar ik en vul ik opnieuw
Hier zat ik ook aan te denken. Alleen doe jij het eten erin om te kijken hoeveel het is, en bewaar je het dan in een ander bakje? Of bewaar je het ook daadwerkelijk weer in dat potje?
4 jaar geleden
Hier zat ik ook aan te denken. Alleen doe jij het eten erin om te kijken ho ...
Ik bewaar het in die potjes. Echt ideaal. Ik maak eten en vul de potjes en vries er een stuk of 10 in.
4 jaar geleden
Reactie op LotteH1
Ik heb er van Nuby. Kan 300g in. Kan je in diepvriezer doen en ook mee in m ...
Ik heb ook die van de Nuby. Gekocht bij de Trekpleister, maar heb ze ook gezien bij Etos en Kruidvat.
4 jaar geleden
Wij hebben van de AH waar 1,2 liter in kan. Past makkelijk 200 gram groente in en ook als je er aardappelen of pasta bij doet en evt vlees vis past dat. Ze kunnen in de vaatwasser en magnetron. En passen precies met z'n tweeën op elkaar in een vriezer la dus lekker stapelbaar