15 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben nog steeds maat 1 🙈 Groot zat en de kindjes klagen niet 😉

3 jaar geleden

Ik zou het niet doen. De bibs is al een grote speen. Het advies is eerder om nu te gaan stoppen dan over te stappen op nog groter. De speen vervormd het gehemelte bij langdurig gebruik en kan leiden tot afwijkend mondgedrag.

3 jaar geleden

Ik gebruik nog steeds maat 2 omdat ik maat 3 ook veel te dik vond. Wel heb ik gezien dat er ook plattere speentjes te koop zijn van bibs. Deze ga ik wel proberen. Mijn dochtertje is nu bijna 2 jaar. Stoppen met de speen is voor ons nog geen optie omdat ze hem echt nog nodig heeft.

3 jaar geleden

Wij gebruiken gewoon de maat 2. Ik wilde niet die grote gebruiken aangezien we over een tijd willen afbouwen met haar “Ami”. Zoals ze haar speen zelf noemt

3 jaar geleden

Ik gebruik nog steeds maat 1🤣

3 jaar geleden

Wij ook maat 2 want die 3 is zo enorm. Wel zijn we overgestapt op de plattere variant van bibs.

3 jaar geleden

Wij hebben maar 3 voor ons kindje. Ook van mei. Maar ik vind maat 3 zo groot! Sinds ze die heeft kwijlt ze ook heel erg. Nu ik lees dat velen maar 1 of 2 zijn blijven gebruiken denk ik dat we ook terug de 2 gaan gebruiken. Dan maar wat vaker vervangen. 3 is echt gigantisch

3 jaar geleden

Ons zoontje noemt zijn speen ‘nata’ 😜 maar hij is daar ook nog zo erg gehecht aan. Zodra hij moe is wilt hij zijn nata en knuffie hebben.. we blijven dan ook bij maat 2 voorlopig tot we kunnen afbouwen..

3 jaar geleden

Ons zoontje noemt zijn speen ‘nata’ 😜 maar hij is daar ook nog zo erg gehe ...
Grappig hoe ze er zelf een naam aan geven! Ik kan ook echt niet weigeren als ze haar haasje wilt en dan om haar ‘boes’ vraagt (dat is onze benaming haha).

3 jaar geleden

Ik wist niet eens dat er een maat 3 was 😂 wij blijven wel op 2 die is al groot zat haha!

3 jaar geleden

Wij zijn overgegaan op die van de kruidvat. Deze vervormen niet en zijn dus een stuk minder groot,

3 jaar geleden

Reactie op Dwergie

Wij zijn overgegaan op die van de kruidvat. Deze vervormen niet en zijn dus ...
Welke van Kruidvat? Hij wilt namelijk alleen die ronde Bibs spenen😅

3 jaar geleden

Welke van Kruidvat? Hij wilt namelijk alleen die ronde Bibs spenen😅
Deze hebben wij. Mijn zoon wilde ook alleen de bibs maar pakt deze ook! Alleen dan de maat tot 18 maanden! https://www.kruidvat.nl/kruidvat-0-6m-fopspenen/p/5478397