10 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Japink
Ja die gel werkt echt heel erg goed. Heb het vaak genoeg gebruikt bij mijn ...
Ik ben altijd bang voor de gedachten van bijvoorbeeld het kinderdagverblijf als ze die blauwe plekjes zien.. Maar aan de andere kan denk ik: ze weten heus wel dat kindjes gaan klimmen en dan vallen.
4 jaar geleden
Reactie op H0bbezak
Ik ben altijd bang voor de gedachten van bijvoorbeeld het kinderdagverblijf ...
Aaah zo moet je echt niet denken hoor. Als ze eenmaal beginnen te kruipen en te klimmen dan krijgen ze dat gewoon. Mijn oudste zoontje zit ook vaak onder de blauwe plekken op zijn benen, maar die springt en klimt ook overal op. Niet zo denken lieve mama. Alle kindjes krijgen blauwe plekken of bulten.
4 jaar geleden
Hetzelfde hier! Hij is van de week met zijn hoofd ergens tegenaan gevallen, en hij heeft zichzelf geslagen met een speelgoedauto. Dus 2 blauwe plekken in het gezicht.
Sinds vrijdag begint hij zich ook overal aan op te trekken en nu zal hij nog vaker gaan vallen. Ik houd m'n hart vast!
4 jaar geleden
Jaaaaa hier ook! Sws van het kruipen en klimmen, maar ook van het spelen met haar grote broer 馃槄 Die krijgt wel eens wat tegen haar aan, arm ding. Maar ik gebruik bij beide kids vallen en stoten gel van VSM, wonderspul is het!!!
4 jaar geleden
Reactie op H0bbezak
Mijn oudste (inmiddels 13) had als kind altijd zijn benen volledig onder de blauwe plekken. Ik heb me echt weleens afgevraagd wat de juf wel niet zou moeten denken met bijvoorbeeld gym. Maar als in dan in de zomer zijn vriendjes zag met hun korte broek en blote benen. Ook helemaal bont en blauw馃槄. Groot woorden gaat echt met vallen en opstaan! En dan was mijn oudste echt een heel rustig en voorzichtig kind. Mijn jongste is compleet het tegenovergestelde, dus dat wordt nog wat!
4 jaar geleden
Reactie op H0bbezak
Ja klopt, ik werk in een kdv en hier letten ze bij ons zeker op. Ondanks dat kinderen vaak vallen en blauwen plekken hebben. Zelf vind ik het fijn als ouders het doorgeven, dat hij een blauwe plek heeft of dat dit iets is wat vaak gebeurt.