6 Reacties

5 jaar geleden

Anders Leen je eerst een paar bij de bieb? Even kijken wat bevalt? Zelf heb ik oei ik groei ( neem ik niet te letterlijk maar mooi om in grote lijnen ontwikkeling te volgen; nieuwe versie is ook beter opgezet dan oude) Handige waaier over borstvoeding van borstvoedingorganisatie La Leche League En geboorte vol vertrouwen 1e nav tips van vriendinnen 2e en 3e tips van dit forum Niet van plan alles tot in detail te 'leren' maar af en toe wat lezen ter voorbereiding vind ik wel prettig

5 jaar geleden

Buskruit met muisjes!

5 jaar geleden

O en misschien handig om reviews te lezen bol.com Dan kun je ook iets beter bepalen wat bij je past Zo ben ik afgeknapt op buskruit met muisjes

5 jaar geleden

Ik ben bezig in positief over bevallen (over de bevalling) en de melkfabriek (over borstvoeding). Beiden zijn me aangeraden door mn verloskundige, lezen lekker weg en weet al n stuk meer met n stuk meer vertrouwen! Kan beiden heel erg aanraden! De melkfabriek is volgens mij ook gratis te lezen als je kobo plus hebt bij bol.com. Je kan ook je verloskundige vragen? De mijne heeft een klein bibliotheekje met boeken waar je van kan lenen ☺️

5 jaar geleden

Buskruit met muisjes:) heel fijn, ook voor na de bevalling!

5 jaar geleden

Ik leen veel luisterboeken van de bieb aangezien ik geen tijd heb/krijg om rustig te zitten maar wel om op te ruimen