31 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht in het blauw!! Gewoon doen ;)

4 jaar geleden

Reactie op Meimamma

Hij is zoooooo leuk!!! Ik heb ook het speelkleedje en wipstoeltje hahahaha heerlijk!

4 jaar geleden

Reactie op Meimamma

Oh en heb je dan ook nog een spare?

4 jaar geleden

K had er eentje zelfgemaakt en een goedkopere als reserve, maar ook voor op de grond. Die van little dutch is leuk en ook zeker om de buik ligging te stimuleren. Maar k zou wel even kijken of je kindje er ook lekker op kan liggen op z'n rug.

4 jaar geleden

Ik ga voor een andere van Little Dutch (die groene met de gansjes) en denk idd dat ik een simpele als reserve neem :)

4 jaar geleden

Mijn zusje heeft die van little dutch met dieren erop, is er tevreden over. Verder hou ik het bij 1 boxkleed, heb er nog een matrasje onder dus ik leg er dan zolang wel iets anders op.

4 jaar geleden

Reactie op Nyn1993

Ik ga voor een andere van Little Dutch (die groene met de gansjes) en denk ...
Oe die is ook heel leuk :) vind little dutch zo leuk met alles!

4 jaar geleden

Ja dat 1 of 2 kopen ben ik ook nog niet uit. Bij m'n dochter hadden we een oude gekregen en die was zeker handig als de 'mooie' in de was ging maar daarna ging meteen die ander er weer in. Dus tja voor die paar keer eentje kopen? Ik ben er nog niet uit, misschien een goedkope erbij.. Die van little dutch lijkt mij meer een speelkleed voor als ze iets groter zijn en niet lekker liggen als ze plat op de rug liggen en als ze dan wat draaien met hoofdje op die speeltjes 🤔. Maar goed vanaf een plaatje is dat ook moeilijk te beoordelen. Helaas kopen we alles van plaatjes 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Okja

Oe die is ook heel leuk :) vind little dutch zo leuk met alles!
Ja ik ook.. zulke leuke dingen!

4 jaar geleden

Wij hebben hem in het groen! De attributen voelen niet vervelend aan😊
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Wij hebben er 1. Hebben er altijd een hydrofiele grote doek op liggen, en die kan je zo vervangen als je kindje spuugt.

4 jaar geleden

Wij hebben dit boxkleed met boxrand en sierkussen 😍

4 jaar geleden

Je kunt een hydrofiele doek onder het hoofdje leggen om spuug op te vangen. En box kleed eventueel op een moment wassen als je de box even niet nodig hebt....

4 jaar geleden

Reactie op Okja

Oh en heb je dan ook nog een spare?
Nee dat niet. Denk dat we in het begin een hydrofieldoek onder heb hoofdje leggen.

4 jaar geleden

Wij hebben die van little dutch goose serie, super leuk!

4 jaar geleden

Zeker twee boxkleden. Hydrofiel heeft bij ons nooit geholpen 😅. Als m’n dochter spuugde en dat deed ze vaak op een dag dan was de hydrofiel onder haar hoofd énhet boxkleed nat.., En op een gegeven moment gaan ze rollen en op hun buik (en dan spuugde ze nog vaker) en dan ligt de hydrofiel nooit waar ie nodig is 😂🙈. Maar dat is dus als je kindje veel spuugt 😁 Er schijnen er ook te zijn die dat niet doen 🥳.

4 jaar geleden

Reactie op suusjej

Zeker twee boxkleden. Hydrofiel heeft bij ons nooit geholpen 😅. Als m’n do ...
Ja ik heb besloten voor een matras te gaan voor het comfort en toch 2 boxkleden vind het makkelijk, is de een vies hup wassen en de andere erop. 😄

4 jaar geleden

Heb deze ook gekocht, super leuk zijn ze in alle 3 de kleuren 🥰
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Reactie op Zuhra

Heb deze ook gekocht, super leuk zijn ze in alle 3 de kleuren 🥰
Ze zijn echt te gek 🥰

4 jaar geleden

Ik heb een boxkleed van woezel en pip en eentje van Kidooz in het lichtroze. De een dus wat neutraler dan de ander, maar vind ze allebei leuk/mooi! :)