5 Reacties

één jaar geleden

Bunnies past hier goed bij mijn zoontje.

één jaar geleden

Hier ook een uitdaging, brede voet en hoge wreef (zelf ook overigens🙈). Next verkoopt wide fit schoenen, daar ben ik tot nu toe geslaagd voor m. Hoewel ze ook niet allemaal passen helaas. Qua regenlaarsjes passen deze: https://www.wehkamp.nl/app/product/16844402?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share

één jaar geleden

Hier heeft ze juist hele smalle voetjes. Wij zijn goed geholpen bij een echte kinderschoenenwinkel. Misschien daar eens naar opzoek gaan? Die bij ons heeft flink wat merken staan, die je verder alleen online tegenkomt. Met alle aandacht werd er gekeken naar welk schoentje het beste bij haar voetjes pastte.

één jaar geleden

Hier ook. Inmiddels op advies van een bevriende podotherapeut gekozen voor schoenen met een grotere maat. En ik "test" het nu elke keer door een zooltje uit z'n oude schoen te halen en die te leggen over de nieuwe om de breedte te kunnen vergelijken. Je ziet dan op het oude zooltje ook de afdruk van het voetje. Dan weet je ook waar het eerst zou knellen en of dat breed genoeg is bij de nieuwe schoen zeg maar. Ik merk dat de wat 'lompere' sneakers veel ruimer zijn dan de wat nettere schoentjes.

één jaar geleden

Hier nog eentje die op brede voet leeft. Wij hebben nu sneakers van Geox en waterdichte wandelschoenen van Kavat