12 Reacties

4 jaar geleden

Avocado? Zuivelspread of cottage cheese. Fruithapje wat je anders "als potje" zou geven. Geen idee of daar dingen in zitten die je niet wil geven😊

4 jaar geleden

Aangezien je baby flink eet zie ik geen probleem in brood zonder beleg. Je hebt al een aantal dingen geprobeerd, wat eik zeggen dat hij het zo lekkerder vind. Mocht het een slechte eter zijn zou ik meer mijn best doen, maar kan echt geen kwaad.

4 jaar geleden

Droog brood is prima. De variatie die je zoekt is belangrijker voor jou dan voor je baby. Als je baby droog brood prima vindt en verder ook goed eet: niets aan de hand. We gaan soms te veel van onszelf uit. Ik eet liever ook geen droge boterham, maar onze dochter smult ervan...

4 jaar geleden

Reactie op Daffy

Droog brood is prima. De variatie die je zoekt is belangrijker voor jou dan ...
Je hebt gelijk! Bedankt

4 jaar geleden

Op zich niets mis mee, Zou er dan alleen wel wat bio of grasboter op smeren, die vetten hebben ze hard nodig

4 jaar geleden

Dochter heeft de eerste paar weken dat ze brood at, al het beleg geweigerd. Ze wilde alleen kaal. Nouja prima kind, krijg jij lekker kaal brood. Toen een tijdje smeersel van de Kleine Keuken. Op dit moment zijn boter en zelfgemaakte hummus favoriet, maar kaal brood gaat er ook nog goed in. Mijn tip zou zijn: gewoon he kindje volgen. Als hij kaal brood lekker vindt, geef je hem dat toch? Kan hij mooi aan de smaak en structuur wennen.

4 jaar geleden

Zelf hummus maken. Google op baby hummus. Je kan voor de afwisseling wat licht kruiden dat doe ik zelf niet. Ik doe ook vaak broodje met boter op aanraden van CB voor de vetten.

4 jaar geleden

Brood zonder iets er op is favoriet. Kleine krentenbolletjes ook enorme fan van. Liefst heeft ie ze een beetje warmer. Ook eet ie graag brood gedipt in soep.

4 jaar geleden

Hier ook liefst droog brood, prima natuurlijk. Een beetje boter lukt ook nog wel en dat krijgt ze bij ze crèche ook. Babyhummus of avocadospread vond ze eerst heerlijk net als pindakaas en kleine keuken maar ineens gaat ze het uitspugen en vies mee doen.

4 jaar geleden

Gezonde appelstroop is al een idee trouwens ;) maar ook dat vind mevrouw hier niet zo interessant. Avocado, geprakte banaan, zachte geitenkaas, tomatentapenade spread etc

4 jaar geleden

Hier is ons zoontje zot van pindakaas (100%) met confituur alsook hummus is hier een favorietje!

4 jaar geleden

Wat maakt het uit dat hij droog brood wil eten zonder iets erop als hij verder gewoon goed groente en fruit eet? Zou me er niet zo druk over maken joh.