48 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb de Joolz Day plus besteld. Lees alleen maar positieve verhalen en de filmpjes op youtube met review zagen er ook fijn uit (qua inklappen etc). Dus voelt goed, maar nog geen ervaring.
Zou wel goed kijken naar de levertijd/datum. Dit verschilt volgens mij per kleur, maar ik heb die van mij al in december besteld en ontvang hem naar verwachting pas eind maart.

4 jaar geleden
Ik heb gekozen voor de joolz day+ en de kleur brilliant black.
Ik heb hem bij vanasten gekocht als gehele set combi met de maxi cosi en alles.
Ik vond het fijn dat die wat compacter is, makkelijk zwenkbaar, en makkelijk in en uit te klappen en ik wilde geen extreem grote bak onderin hier kan perfect alles in.
Joolz geeft na registratie ook levenslange garantie.

4 jaar geleden
En mogt je twijfelen kan je altijd naar babypark bellen hun doen aan live video bellen en kunnen dan jou adviseren aan de hand van jou eigen wensen. ✨

4 jaar geleden
Heb de Joolz day+ gekocht nadat ik deze gelukkig nog uitgebreid in de winkel heb kunnen testen. Hartstikke mooi wagen dus super zwenkbaar en compact is en tot een mooi pakketje in te klappen. Na de wieg maak je er een buggy van en heb je er nog jaren plezier van! Ik ben fan van deze!

4 jaar geleden
Bugaboo fox 2 hebben wij gekocht. Heel blij mee, dit vergeleken in de winkel met de joolz en ze liggen evenhoog. De joolz heeft een enorme bak onderin voor boodschappen die van de fox is wat compacter

4 jaar geleden
Ook over deze 2 getwijfeld. Uiteindelijk voor de Joolz gekozen. De Bugaboo heeft als nadeel dat de bak heel erg laag ligt. Dus als je zelf iets langer bent is dat niet fijn. Zelfs ik, maar 162 cm, vond hem al erg laag

4 jaar geleden
Ik twijfelde ook tussen die 2. In België in de winkel wel nog kunnen testen en ben voor de joolz day+ gegaan: iets compacter, zeker ingeklapt is hij kleiner (paste beter in mijn autokoffer) , mandje onderaan vond ik beter bereikbaar. Rijdt heel soepel, misschien iets minder stabiel dan de fox maar dat is misschien alleen belangrijk als je echt elke dat op bospaden gaat wandelen.

4 jaar geleden
Reactie op SenRBaby
Welke goede deal bedoel je precies? Die van 1358?
Die met base, adapters en maxicosi

4 jaar geleden
Ik ben mij ook aan het oriënteren op een kinderwagen en ik kwam dit filmpje tegen op YouTube. In het filmpje maken ze een vergelijking tussen de Bugaboo Fox 2 en de Joolz Day+. Misschien heb je er wat aan!
https://youtu.be/NWzR0w3JtZY

4 jaar geleden
Wij gaan voor de Joolz day+ maar dat is de keuze omdat er al 6 rondrijden in de familie die zijn er heel blij mee.
De andere heb ik nog nooit mee gereden🙈