12 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb het ook soms gehad omdat de baby iets te hard stampte. Als je jou echt zorgen maakt kan je altijd naar het ziekenhuis bellen om zeker te zijn :) hopelijk ben je er snel van verlosg

5 jaar geleden

Ik ben sinds kort enorm opgeblazen. Ook vanboven in me buik..

5 jaar geleden

Ik heb hier ook vaak last van en merk dat een lepel Gaviscon en een kersenpitkussen helpt bij mij. Mijn gynaecoloog zegt dat dit een samenspel is van zuuroprispingen en verkrampingen van het middenrif die waarschijnlijk ontstaan door de druk van de maag die omhoog gedrukt wordt.

5 jaar geleden

Ik weet niet of het hetzelfde is maar ik heb sinds 1.5 week pijn in mn borst/middenrif. Alsof er een strakke band omheen zit en alsof mijn middenrif helemaal verkramt. Dit heb ik alleen savonds in bed. Bloeddruk is goed. Heb wel flink last van maagzuur maar dat voelt toch net wat anders dan dit.

5 jaar geleden

Reactie op JADE-

Ik weet niet of het hetzelfde is maar ik heb sinds 1.5 week pijn in mn bors ...
Klinkt aardig het zelfde

5 jaar geleden

Reactie op JADE-

Ik weet niet of het hetzelfde is maar ik heb sinds 1.5 week pijn in mn bors ...
Ik heb precies het zelfde. Is het bij jou vanzelf weggegaan ?

5 jaar geleden

Reactie op Malisj

Ik heb precies het zelfde. Is het bij jou vanzelf weggegaan ?
Het is nu de laatste tijd wel stuk minder geworden. Waar het eerst bijna elke avond/nacht was is het nu 1 keer per week ongeveer en minder lang. Denk toch dat het met groei te maken heeft of met hoe ze ligt. Hoorde van mijn vk twee weekjes terug dat ik haar hoog draag. Dus misschien is dat het geweest? Bij mij hielp het om te gaan lopen in huis. Ik liep hier 5 minuten op en neer op de bovenverdieping en had wel het idee dat het daardoor minder werd. Heel rustig en in uitademen maar echt een houding kon ik me toen niet vinden in bed.

5 jaar geleden

Oke bedankt voor je reactie. Ik heb het idee dat het inderdaad z'n plek moet gaan vinden en alles nu naar boven geduwd wordt. ik heb het wel de gehele dag maar de ene keer heftiger als de andere keer.

5 jaar geleden

Hier is het even weg getrokken na een flinke buikgriep maar helaas sinds dit weekend weer terug in de vorm van spierpijn...

5 jaar geleden

Poeh, ik ging gisterenavond echt door de grond van de pijn. Rechtop staan en zitten was er niet meer bij. Twee kruiken verder en ik was ervan verlost 馃檶馃徎 Ik denk een fikse groeispurt!

5 jaar geleden

Ik heb ook weleens dat het brand daar. Soms denk ik ook weleens dat het het oprekken van je middenrif is? Dat moet namelijk naar boven oprekken, omdat de baby groter wordt, maar kan echt flink pijn doen

5 jaar geleden

Ik heb hier vanaf begin af aan van mijn zwangerschap ook elke dag last van gehad maar tegen mij zeiden ze dat dit niet met de zwangerschap te maken heeft.. terwijl ik voor mijn zwangerschap nergens last van had het is echt een hele vervelende pijn... nu sinds een paar weken heb ik het nog maar af en toe gelukkig