4 Reacties

één maand geleden

Buisjes helpen enorm! Mijn zoon heeft ze gekregen met 2 jaar en daarna nooit meer oorontsteking gehad en z'n spraak was daarna enorm verbeterd omdat hij stuk beter kon horen.

één maand geleden

Hallo, mijn zoontje van 3,5 heeft afgelopen mei buisjes gekregen. En je merkt super goed het verschil. Hij heeft ook een spraakachterstand maar is ontzettend gegroeid sinds de buisjes. De operatie vond ik zelf ook niet veel voorstellen, we waren dezelfde ochtend alweer naar huis en herstel was ook snel. Ik heb zelf vroeger ook regelmatig oorontsteking gehad en ook 3x buisjes gehad. Mijn gehoor is nu verder prima. Hoop dat je hier iets aan hebt!

één maand geleden

Mijn zoon heeft met 1 buisjes gekregen zijn met 2.5 jaar oud. Mijn jongste praat veel beter dan zijn broer op deze leeftijd. Ook zijn eigen spraak taalontwikkeling nam een vogelvlucht sinds hij buisjes had

één maand geleden

Ik merk dat het bij mij zoontje enorm helpt. Ik heb helaas nooit buisjes gehad en heb daardoor juist gehoorverlies. Dus dat is ook iets om mee te nemen in je overweging. Het niet doen en het vocht er laten "broeien" kan ook schade opleveren. Ook kan het op ten duur scheuren wat ook schade kan opleveren.