11 Reacties
9 maanden geleden
Onze zoon mocht het pas na z'n 2e verjaardag. Zo ontelbaar vaak oorontstekingen gehad. Ze hebben bij hem z'n neus amandel er ook uit gehaald. Die was heel groot en ook deel van het probleem. Daarna ging hij veel beter praten en heeft, ondanks dat de buisjes maar 3 maanden hebben gezeten sindsdien nog maar 1x oorontsteking gehad. Hij wordt in juni 5.
9 maanden geleden
Onze zoon heeft met 1,5 jaar buisjes aan beide kanten gekregen. De oorontstekingen zijn hierdoor wel verminderd, maar februari van dit jaar hebben ze 1 buisje vervangen en zijn neus- en keelamandelen verwijderd. Hij wordt nu over een paar weken 3 jaar. Ons zoontje is door zijn eerste buisjes na 9 maanden gaan praten.
9 maanden geleden
Ons zoontje kreeg voor 1e keer buisjes met 1 jaar en 1 maand. Altijd oorontstekingen gehad. Hell was het. Kno arts zei, toen we daar binnen kwamen, waarom zijn jullie niet eerder gekomen? Uhhh ja huisarts stuurde niet door...
Nu bijna 3 jaar. 1 buisje was eruit na ongeveer jaartje, andere na 1,5 jaar. En wat hielp dat!! Spraak ging vooruit. Sliep beter. Wel nog ontstekingen in 1 oor maar nauwelijks last van. Nu beide eruit zijn gaat spraak achteruit, praten we langs elkaar heen, hoort hij zichtbaar minder goed. Kno arts adviseerde echt nogmaals buisjes te plaatsen en wat kijk ik er naar uit dat ze erin gaan!
9 maanden geleden
Oh en ja ze moeten wel onder narcose. Maar dat viel me alles mee. Het is even naar als ze t kapje op krijgen. Maar je mag erbij voor ze weer wakker worden dus worden aan jouw zijde gewoon wakker. En we liepen na het wakker worden lopend naar buiten. Het was zo duidelijk dat ie zo opgelucht was!
8 maanden geleden
Onze zoon kreeg net na eerste verjaardag buisjes na ook veel oorontstekingen en hoge koorts steeds daar bij na zijn buisjes had hij nog steeds veel last van oorontsteking maar geen hoge koorts meer erbij en daardoor minder in de weer ik vond het een hele verademing. Nu heeft hij net voor de tweede keer buisjes gekregen.
6 maanden geleden
Ons zoontje heeft met 1,5 jaar buisjes gekregen, had frequent oorontsteking en eigenlijk altijd vocht achter trommelvlies. Heeft heel goed geholpen, slapen ging beter, na de buisjes 2x een loopoor gehad, daar had hij weinig last van en met druppels was het snel over.
Nu na ruim 1,5 jaar is het buisje uit 1 oor en sindsdien steeds pijn, koorts, ongemak. We mogen gelijk weer terug voor 2e keer buisjes plaatsen maar ik twijfel nog.