17 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb het ook en is een grote spatader. Kan geen kwaad en verdwijnt spontaan na de bevalling.
3 jaar geleden
Reactie op ibeyens0
Ik heb bultjes aan de ene kant naast mijn vagina, zouden vermoedelijk spata ...
Dit zit er echt in
3 jaar geleden
Oh ik ook! Over gehouden aan mijn laatste bevalling 7 jaar geleden. Ik heb altijd gedacht dat het wild vlees was 😅🤣 omdat ik 2x op dezelfde plek ben in geknipt en gehecht.. nooit geen last van gehad. Het ziet eruit als je huig in je mond. Maar dan in je vagina🤣🤣
3 jaar geleden
Hoe groot is die bult . Ik had om en bij een week terug ook een bult te hebben en bleek geen verzakking te zijn .laat het door gyn checken.
3 jaar geleden
Reactie op kingaggie
In een vorig topic heb ik over zoiets gelezen. Klinkt eigenlijk meer als ee ...
Klopt. Assisente noemde ook mogelijk cyste. Heb even op Google gekeken en daar lijkt het best wel op. Al is dit (nog) niet pijnlijk ..
één jaar geleden
Hoi… late reactie van mij :) ik was aan het googlen en kwam hier terecht. Ik ontdekte vanmorgen ook een bult in mijn vagina, ter grote van een kikkererwt. Het zit helemaal aan het eind. Geen zeer. Geen bloeding. Maar wel beetje paniek… nu 12+5 zwanger. Hoe is het bij jou afgelopen?
één jaar geleden
Bij mijn tweede was mijn baarmoederwand verzakt, verloskundige zei dat het geen kwaad kon maar dat als ik het gefixt wilde hebben dat hoogstwaarschijnlijk operatief moest laten doen. Heb er tijdens de bevalling niks van gemerkt en heb er nu heel af en toe een beetje een soort drukkend gevoel daar beneden maar verder stoort het niet.