17 Reacties

3 jaar geleden

Geen ervaring, maar ik snap dat het je niet lekker zit. Hopelijk kunnen ze snel laten weten wat het is.

3 jaar geleden

Ik heb het ook en is een grote spatader. Kan geen kwaad en verdwijnt spontaan na de bevalling.

3 jaar geleden

Vriendin had het ook na de bevalling, was onschuldig en trekt weer weg

3 jaar geleden

Inderdaad waarschijnlijk een spatader. Ik heb er ook last van, niet prettig, maar schijnt na de bevalling weg te trekken!

3 jaar geleden

Kan wijzen op verzakking, ader, zwelling... Er gebeurt een hoop daar beneden en er staat veel druk op! Maar de meeste dingen herstellen gelukkig weer na de bevalling 😅. Maar als je je ongerust maakt idd even bellen met je verloskundige!

3 jaar geleden

Ik heb bultjes aan de ene kant naast mijn vagina, zouden vermoedelijk spataders zijn.

3 jaar geleden

Reactie op ibeyens0

Ik heb bultjes aan de ene kant naast mijn vagina, zouden vermoedelijk spata ...
Dit zit er echt in

3 jaar geleden

Oh ik ook! Over gehouden aan mijn laatste bevalling 7 jaar geleden. Ik heb altijd gedacht dat het wild vlees was 😅🤣 omdat ik 2x op dezelfde plek ben in geknipt en gehecht.. nooit geen last van gehad. Het ziet eruit als je huig in je mond. Maar dan in je vagina🤣🤣

3 jaar geleden

Hoe groot is die bult . Ik had om en bij een week terug ook een bult te hebben en bleek geen verzakking te zijn .laat het door gyn checken.

3 jaar geleden

In een vorig topic heb ik over zoiets gelezen. Klinkt eigenlijk meer als een bartholonische cyste. Onschuldig maar kan pijnlijk zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Sophie2105

Ik heb het ook en is een grote spatader. Kan geen kwaad en verdwijnt sponta ...
Oefff gelukkig. Ik behoor ook tot de 20 procent met een mega grote spatader.. fijn dat het weer weggaat. Ik vraag me nu echt af hoe dat kan haha

3 jaar geleden

Reactie op kingaggie

In een vorig topic heb ik over zoiets gelezen. Klinkt eigenlijk meer als ee ...
Klopt. Assisente noemde ook mogelijk cyste. Heb even op Google gekeken en daar lijkt het best wel op. Al is dit (nog) niet pijnlijk ..

3 jaar geleden

Misschien is een deel van je 'vestibular bulb' die groter kan worden als er beneden wat drukker dan normaal is. Ik dacht dat ik een cyst had maar gelukkig was het niet zo. Ook vk en huisarts zeiden dat ik hier geen problemen zou hebben tijdens de bevalling.

één jaar geleden

Hoi… late reactie van mij :) ik was aan het googlen en kwam hier terecht. Ik ontdekte vanmorgen ook een bult in mijn vagina, ter grote van een kikkererwt. Het zit helemaal aan het eind. Geen zeer. Geen bloeding. Maar wel beetje paniek… nu 12+5 zwanger. Hoe is het bij jou afgelopen?

één jaar geleden

Bij mijn tweede was mijn baarmoederwand verzakt, verloskundige zei dat het geen kwaad kon maar dat als ik het gefixt wilde hebben dat hoogstwaarschijnlijk operatief moest laten doen. Heb er tijdens de bevalling niks van gemerkt en heb er nu heel af en toe een beetje een soort drukkend gevoel daar beneden maar verder stoort het niet.

6 maanden geleden

Reactie op Sophie2105

Ik heb het ook en is een grote spatader. Kan geen kwaad en verdwijnt sponta ...
Dit. Ik heb er meerdere, bij vorige zwangerschappen ook. Wel even paniek als je dat opmerkt, voelt heel vreemd aan

6 maanden geleden

En zelfs niet tot bevalling wachten; die komen en gaan regelmatig.