47 Reacties

VRIEND

5 jaar geleden

Ik lees mee...

5 jaar geleden

Hi! Hetzelfde probleem hier, alcohol laten staan is geen probleem, maar biefstuk, rauwe ham etc.: zo'n zin in! Ik eet mn biefstuk etc. altijd rare, dus doorbakken is niet echt een optie, maarr kalfsvlees is doorbakken best lekker als je normaal van minder doorbakken houdt. Vitello tonato is een 'alternatief' voor carpaccio.

5 jaar geleden

Ik was gisteren uiteten en was echt een beetje chagrijnig, omdat alle lekkere dingen niet mogen 😑 andere kant, dit is m'n vierde zwangerschap dit jaar en als het deze keer goed mag gaan dan doe ik het met alle liefde 😅 maar ik mis het ook enorm!

5 jaar geleden

Hi! Hetzelfde probleem hier, alcohol laten staan is geen probleem, maar bie ...
Vitello tonnato mag volgens mij niet. We mogen geen tonijn😭

5 jaar geleden

Alleen dan wel zonder de tonijnmayonaise, maar een andere saus is ook heerlijk.

5 jaar geleden

Reactie op Manonv94

Vitello tonnato mag volgens mij niet. We mogen geen tonijn😭
Zonder de saus inderdaad, maar het vlees kan wel maar dan met truffelmayonaise bijvoorbeeld.

5 jaar geleden

Ik lees mee... En bietencarpaccio telt niet.... dat is GEEN acceptabele vervanger in mijn ogen😂😂😂 Ik mis ook mijn rode biefstukje, de carpaccio, de fuetjes, rauwe hammetjes etc... maar alles voor het doel he

5 jaar geleden

Ik las dit net,, en dat had ik dus niet moeten doen! 😂 Net maar runderlappen opgezet voor hachee! Komt enigszins in de buurt? 😂

5 jaar geleden

Mijn gynaecoloog zei dat als je vlees minstens 3 dagen invriest, je het zonder problemen rauw mag eten

5 jaar geleden

Hier ook ! Ik mis carpaccio enorm.. at het bijna elke week.. vooral op pizza met truffelmayonaise en rucola mis ik.. iemand andere tips hiervoor ?

5 jaar geleden

Reactie op Maloe1991

Ik lees mee... En bietencarpaccio telt niet.... dat is GEEN acceptabele ve ...
Jaaa fuet en rauwe ham😭. Zo lekker voor savonds jij de film

5 jaar geleden

Zonder de saus inderdaad, maar het vlees kan wel maar dan met truffelmayona ...
Wat voor een saus zit daar dan normaal bij?

5 jaar geleden

Dit mag je helaas niet eten😔

5 jaar geleden

Ik las net wel dat je rookvlees mag dus runderrookvlees. Las zelfs dat het bijna dezelfde smaak heeft als carpaccio.. misschien toch die proberen?

5 jaar geleden

Reactie op Mamafav

Ik las net wel dat je rookvlees mag dus runderrookvlees. Las zelfs dat het ...
Zou hier wel mee oppassen.

5 jaar geleden

Reactie op Lottemie

Mijn gynaecoloog zei dat als je vlees minstens 3 dagen invriest, je het zon ...
Ik vind dit bijzonder. Listeria gaat niet dood door vriezen. De parasiet toxoplasma gondii wel, daar zal je gynaecoloog wel op doelen. Dus zou het nog niet doen.

5 jaar geleden

Fricandeau uit de supermarkt mag je wel gewoon... die van de slager is meestal te rauw

5 jaar geleden

Reactie op CharleneSies

Dit mag je helaas niet eten😔
Ik heb bij de app al melding gemaakt van foute voorlichting. Vitello tonnato is geen tonijn maar kalfsvlees. Alleen de van origine erbij horende saus bevat tonijn. Maar daar kan je prima truffelmayo oid voor gebruiken.

5 jaar geleden

Rauwe ham zou je evt. nog op een pizza kunnen doen zodat ie meegebakken wordt. Heb je toch de smaak nog een beetje. En wat carpaccio betreft, ik gooi nu in ieder geval overal truffelmayo op 😅 zit natuurlijk vaak op carpaccio dus dan heb ik die smaak nog een beetje.

5 jaar geleden

Ik heb vegetarische filet american geprobeerd, ik vond het niet lekker.